Engelen anja

Duidelijkheid

Geweldige service

Zeer snel geleverd

Robert

Goede ervaring in het kopen van een verjaardagsring

Informatie en communicatie, top product

Jeannette

Ik ben heel blij met de prachtige vintage ring die ik via de website had besteld. Werd snel geleverd en netjes verpakt. Foto op website kwam overeen met wat ik ontving en de ring bleek perfect te... Ik ben heel blij met de prachtige vintage ring die ik via de website had besteld. Werd snel geleverd en netjes verpakt. Foto op website kwam overeen met wat ik ontving en de ring bleek perfect te passen.

Snelle levering en goed werkende webside.

Geen.

Esther Beusekamp-Aras

Zeer goed

Klant vriendelijk en behulpzaam

Sterre

Een hele ervaring heb ik gehad! Ik had een ketting besteld en die kwam ruim op tijd in een heel mooi pakketje aan! Ben er heel blij mee ook!

Goede kwaliteit en goede service!

Geen!

Sara

Heel tevreden!

vertrowen bedrijf

Niets

Patrick Veenstra

Altijd klantvriendelijk, snel en accuraat te werk, eerlijke prijzen. Ook goede adviezen aangaande je aankoop of je nu voor 1 gram of 20 gr. Prima adviezen. Ik ga al 25 jaar naar goldberg en het is... Altijd klantvriendelijk, snel en accuraat te werk, eerlijke prijzen. Ook goede adviezen aangaande je aankoop of je nu voor 1 gram of 20 gr. Prima adviezen. Ik ga al 25 jaar naar goldberg en het is prettig binnenkomen zelfs na een paar jaar niet geweest maar ze kennen je persoonlijk dat maakt goldberg een juwelier die ik blindelings vertrouw.

Klantenvriendelijk, door de amicale en eerlijke benadering is het fijn binnenkomen zonder dat ze je wat aansmeren. Advies over een sieraad geven ze een eerlijk advies. En mening. Zo zouden meer... Klantenvriendelijk, door de amicale en eerlijke benadering is het fijn binnenkomen zonder dat ze je wat aansmeren. Advies over een sieraad geven ze een eerlijk advies. En mening. Zo zouden meer juweliers moeten zijn. Bij belenen hebben ze regelmatig dat ze naar jaren nog je geliefde juweel nog in hun database en krijg je het nog steeds terug. In een woord een geweldige juwelier.

Vooral niets veranderen, de vader was al een eerlijke man en heeft dat overgedragen aan zijn zoon. Ik koop graag daar dus niets veranderen

Tata

Ik ben tevreden met mijn aankoop. Snelle levering en goede klantenservice.

Snelheid

Frederica Bruinsma-Renjaan / particulier

Op de website is de informatie duidelijk. Proces van zenden tot ontvangen van het product is goed te noemen.

Website is enorm gebruikersvriendelijk. Duidelijke informatie ontvangen wanneer het product is verzonden is geweldig. Product ontvangen met een duidelijke aanduiding dat het pakketje belangrijk is.... Website is enorm gebruikersvriendelijk. Duidelijke informatie ontvangen wanneer het product is verzonden is geweldig. Product ontvangen met een duidelijke aanduiding dat het pakketje belangrijk is. Heel veilig.