P Brouwer

Uitstekend

Mooi prijsje

Bij toeval gevonden

Fee

Prima ervaring!! Lieve mensen,ik krijg meteen antwoord op mailtjes.

Ik ben blij dat de website altijd up to date is

Koontje

Overzichtelijk

Niks

Rick

Uitstekend

Klantvriendelijk

Max Van Amerongen

Snelle verzending, vriendelijk en prettig contact.

Vriendelijk, snel

Ik heb gevraagd of er gebeld kon worden of ten minste aangebeld kon worden bij levering omdat er veel sprake is van diefstal. Tot mijn verbazing is er niet gebeld en niet aangebeld(ik was thuis)... Ik heb gevraagd of er gebeld kon worden of ten minste aangebeld kon worden bij levering omdat er veel sprake is van diefstal. Tot mijn verbazing is er niet gebeld en niet aangebeld(ik was thuis) terwijl mij verzekerd werd dat ups dit altijd doet en dat ik waarschijnlijk moet tekenen. Website is minder gebruikersvriendelijk. Van de winkelwagen kun je niet snel terug naar de pagina waar de producten staan.

Raymon van den Berg

Met veel aandacht en zorg geluisterd en invullong gegeven aan mijn vraag.

Persoonlijk, klantgericht, zeer nauwkeurige afwerking van sierraad.

Annelies Jacob

Goede ervaring met dit bedrijf

Men doet moeite om de klant tegemoet te komen bij de aankoop

nvt

Betere bezorgservice

Reactie Goldberg Juweliers:

Beste T. Allefs,
Beste T. Allefs,
Allereerst dank dat u de tijd neemt om ons te beoordelen. Vervelend dat uw bestelling van kerstavond er langer over heeft gedaan om u te bereiken dan gewenst. Er was op kerstavond niemand hier in de werkplaats en Ik heb uw bestelling op de eerste dag dat we open waren, 28 december ingepakt en met UPS verzonden.
Als ik de tracking bekijk kan ik alleen zien dat het pakket is afgeleverd, van eventuele problemen met UPS was ik niet op de hoogte. Als u die wel heeft gehad dan spijt me dat zeer.
Ik begrijp dat het later ontvangen van een bestelling kan zorgen voor irritatie. Mocht u een andere reden dan die irritatie hebben voor de lage beoordeling van onze klantvriendelijkheid en reactiesnelheid, dan hoor ik dat graag.
Vriendelijke groet en nogmaals dank voor uw recensie,
Aike

I. Vader

Niet het product toegestuurd welke was besteld (iets wat erop leek)

Product leveren wat is besteld

Reactie Goldberg Juweliers:

Geachte I. Vader,
Geachte I. Vader,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. U zou echter weldegelijk de door u bestelde originele Trollbeads Rozenkwarts oorhangers moeten hebben ontvangen. De order is voor het verzenden nog dubbel gecontroleerd. Het blijft natuursteen, dus ik kan me eventueel wel voorstellen dat u de kleur van de originele Trollbeads foto niet voldoende vind matchen met het exemplaar dat u heeft ontvangen, dat is jammer, maar dan had u ze toch ook kunnen retourneren? Als u écht iets anders heeft ontvangen dan u besteld heeft, dan zijn we wel benieuwd wat & waarom u dan niet eerder contact met ons heeft opgenomen. Desalniettemin veel dank voor de tijd die u heeft gestoken in het schrijven van een reactie en de beste wensen voor 2022!