Maartje Bakers

Hele mooie collectie vintage ringen. We hebben hier onze verlovingsring gekocht en ik ben er erg blij mee! Na een reparatie was de ring pijlsnel weer terug in huis per verzekerde post.
Ik ga...
Ik ga hier zeker nog eens kijken als ik weer een sierraad wil aanschaffen.

Jillis Molenaar

In het voorjaar een vintage gouden ring gekocht, die ik aan mijn vriendin wilde geven omdat ik haar ten huwelijk wilde vragen. bij Goldberg vond ik een, na veel zoekwerk, een leuke, geschikte ring... In het voorjaar een vintage gouden ring gekocht, die ik aan mijn vriendin wilde geven omdat ik haar ten huwelijk wilde vragen. bij Goldberg vond ik een, na veel zoekwerk, een leuke, geschikte ring en eentje die niet 'standaard' is. Zaterdag 1 Juli vroeg ik haar ten huwelijk en de ring, die de juwelier had aangepast (groter gemaakt) zat prima. Mijn vriendin zei: 'ja' en we waren blij. Een dag later bleek er echter een steentje los, gelukkig wilde Goldberg de ring nakijken en eventueel aanpassen/maken. Zojuist kreeg ik bericht dat de ring klaar is en dat 'ie vanavond nog met UPS verzonden wordt.....superblij! Ik kan niet wachten tot de ring weer aan de hand van mijn vriendin prijkt.

Goldberg heeft een interessante collectie en bovenal een prima service! makkelijk om contact mee te krijgen . De service is fantastisch; het maken van het steentje zat niet in de garantie, maar de... Goldberg heeft een interessante collectie en bovenal een prima service! makkelijk om contact mee te krijgen . De service is fantastisch; het maken van het steentje zat niet in de garantie, maar de juwelier bood aan om de ring te maken. Daarnaast is de communicatie erg prettig: helder, niet opdringerig en adequaat! Vakmensen pur sang!

absoluut niet!

Goede service nadat bleek dat het bestelde en betaalde artikel niet meer in voorraad was.

De klantvriendelijkheid en bereidheid voor het zoeken naar een oplossing.
Meedenken.

J Dujardin

Uitstekende service

Telefonisch contact gehad over een gouden ring, ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan.
De ring werd nog dezelfde dag verstuurd en was al de volgende dag in mijn bezit.
Zeer tevreden.

Prima, via website bestelde ring beviel niet en kon zonder problemen geruild worden .

Vriendelijk behulpzaam personeel, ruime keuze (in de winkel nog meer dan op de website)

Super winkel.

veel leuke producten, mooie foto's, geode beschrijvingen: kort en bondig, geen onnodige lange verhalen

te weinig gedetailleerde foto’s bij occasion producten en geen beschrijvingen van mogelijke gebreken, beschadigingen

Behupzame medewerkers aan de telefoon, Mooie produkten!

service en snelle levering

Zeer goed; prima communicatie, uitstekend verzorgde verzending en leuke website!

De verzending en communicatie was uitstekend!

Geen in mijn ervaring.

1x iets gekocht via de site. Prima ervaring. Na belletje kon de aankoop via post.nl geleverd worden, wat normaliter nietgebruikelijk is. Klant vriedelijk dus.

Keuze mogelijkheid om ook stadaard via post.nl af te leveren. Betere afhaal mogelijkheid als iemand niet thuis is.