Mark

Het sieraad op zich.

Geen idee.

Saskia van Haaren

Goed.

Er wordt nagebeld of het correct is wat er besteld wordt

Nee

MMH

2 ringen aangeschaft en heel blij mee, hele mooie kwaliteit

Snelle verzending en exclusieve sieraden

Willem

Zeer snel, en goede afhandeling.
Top winkel.

Gelijk antwoord, en afhandeling.

Nee, top zo.

A. Verploegh

Ben heel erg tevreden over dit bedrijf, mijn aankopen voldoen aan de verwachting. Duidelijke foto’s van artikelen, precies wat ik wilde.

Snelle levering. Kom graag nog eens terug.

Mooi aanbod

Misschien is het handig als de ringen in de maat gecategoriseerd worden. Dan kan ik snel de ringen vinden in mijn maat!

Joya

Mooie juwelen met smaak

Misschien de totale afmetingen van de omtrek van bijvoorbeeld een ring te plaatsen (niet alleen een steen omtrek) en eventueel een ring om een vinger of mannequin hand laten zien qua indruk ;want... Misschien de totale afmetingen van de omtrek van bijvoorbeeld een ring te plaatsen (niet alleen een steen omtrek) en eventueel een ring om een vinger of mannequin hand laten zien qua indruk ;want een juweel staat een persoon wel of niet .Een ring kan heel mooi zijn maar niet bij de persoon passen in een winkel kan men de ring eerst passen op internet is vaak moeilijk te zien of iets staat of bij iemand zou passen . (aftersales heb ik niet nodig gehad)

Sofia

Davy

Zeer goed! Website is duidelijk, en had nog persoonlijke wensen aangegeven en werd daar de volgende dag gelijk over gebeld. Super goed contact en service