Rustenburg

De term “beter dan goed” is hier van toepassing. Deze Juwieliers horen niet, maar luisteren aandachtig en volgen precies je wensen op. Hartelijk dank voor deze uitstekende service, mijn moeder is... De term “beter dan goed” is hier van toepassing. Deze Juwieliers horen niet, maar luisteren aandachtig en volgen precies je wensen op. Hartelijk dank voor deze uitstekende service, mijn moeder is dolgelukkig gemaakt voor haar 70 ste verjaardag.

Echte onvervalste Betrokkenheid

Keep iT up

anita

Super, zeer tevreden !!!

Zeer zeer snelle levering, info website is correct, gewoon prima.

Goede en vlotte bezorging

Voor als het een kado betreft had het bedrijf daar ook een bijbehorende kado verpakking bij kunnen sluiten, was wel zo chic geweest.

Reactie Goldberg Juweliers:

Geachte klant, dank u voor uw constructieve recensie. Wat we niet weten, kunnen we immers niet verbeteren.
Vooralsnog is het inderdaad zo dat indien niet specifiek aangegeven bij een bestelling (per E-mail of bij "opmerkingen"), wij inderdaad zonder cadeauverpakking verzenden. Dat is inderdaad niet duidelijk aangegeven op onze website, excuses daarvoor! We zullen brainstormen over mogelijkheden om verpakkings opties duidelijker aan te geven.

goede prijs duidelijke maten

nee

Maaike

Super blij met mijn nieuwe ring. Precies wat ik in gedachten had. Bedankt!

Top service!

Nee

Een fijne overzichtelijke webpagina waarbij je makkelijk artikelen kunt bestellen!!

overzichtelijke pagina , het gemak van bestellen en de snelle levering!

heb ik nog niet ontdekt!! :-)

Ik heb info over Goldberg Juweliers online gevonden. Ik heb 2 mooie sieraden gekocht, 1 sieraad heb ik teruggestuurd en de volgende dag geld terug ontvangen

Mooie unieke sieraden
Mogelijkheid om terug te sturen

Bij de andere juwelier van tweedehands sieraden waar ik ook koop, is levering boven 70 euro gratis en
terugsturen zonder opgave van reden

Ze doen wat ze beloven. Mooi product, netjes verpakt en snelle levering. Niets aan toe te voegen

Ik ben zowel tevreden over mijn aankoop als over het aankoopproces; ik ontving het artikel snel

interessant assortiment
goede prijsstelling
overzichtelijk bestel-, betaal- en leverproces

Amanda

Een zeer goede juwelier er wordt de tijd genomen om je te helpen met goede adviezen en een zeer goede klant vriendelijkheid en ook goede uitleg over alles een top juwelier