Snelle levering en leuk ingepakt in geschenkdoos.

Goede communicatie over betaalontvangst en verzending. De site is overzichtelijk.

verkochte 2e hands sieraden sneller van de site afhalen om misverstanden te voorkomen.

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback,
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback,
Uw opmerking met betrekking tot het langer online zijn van artikelen die niet op voorraad zijn is terecht. Eerdere pogingen van ons om een "verkocht" markering te plaatsen op artikelen is niet gelukt. Nu is alleen na het selecteren van een specifiek artikel zichtbaar dat het "niet op voorraad is" en dat kan inderdaad verwarrend zijn. We zijn aan het kijken hoe we dit op grote schaal kunnen aanpassen.

Correcte en snelle afhandeling
Duidelijke website - zoekfuncties kunnen nog accurater
Informatie mag meer concreet (bv in mm grootte van de diamant)

duidelijke foto's - waarheidsgetrouw

zie boven (meer concrete info, intuïtievere zoekfunctie)

Reactie Goldberg Juweliers:

Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback.
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback.
U heeft helemaal gelijk dat er meer informatie bij de individuele producten zou mogen staan. Voor ons is dit een afweging gezien de beperkte tijd die wij hebben naast het runnen van de fysieke winkel om artikelen online te zetten.
Het opmeten en omschrijven van artikelen in 2 talen, het fotograferen, etc is bijzonder tijdrovend. Mede gezien de grote hoeveelheid sieraden die we nog online willen zetten moeten we dus concessies doen wat betreft de uitgebreidheid van omschrijvingen van artikelen op onze website.
Daar staat echter wel tegenover dat u de sieraden uit de webshop in het echt kunt komen passen en bekijken in onze fysieke winkel en dat u met vragen over een bepaald artikel altijd bij ons terecht kunt. Ik hoop op uw begrip voor onze keuze in deze situatie.
Daarnaast hoor ik graag van u wat wij zouden kunnen verbeteren aan after sales.
Nogmaals dank,

Zeer tevreden over de service! Niet tevreden over UPS. Ik werd gebeld door verkoper omdat ik niet thuis bleek te zijn tijdens het bezorgen van mijn bestelling. Dit was echter onjuist, ik was wel... Zeer tevreden over de service! Niet tevreden over UPS. Ik werd gebeld door verkoper omdat ik niet thuis bleek te zijn tijdens het bezorgen van mijn bestelling. Dit was echter onjuist, ik was wel thuis. Bij de laatste poging van bezorgen kon ik voorkomen dat de pakketbezorger wegreed, hij belde weer niet aan. Mijn pakketje werd naar 1 hoog ‘gegooid’, mijn visite kon dit opvangen. Ik had moeten tekenen hiervoor, was dus niet gebeurd. Gelukkig kan ik in de toekomst voor een ander pakketbezorger kiezen, vertelde de verkoper mij.

Het meedenken in oplossingen.

Voor bestellingen rond Amsterdam zou ik kiezen voor een ander postbezorger dan UPS.

P. Kraan

Wat een service! Aangezien ik op vakantie ging en bang was dat mijn sieraad niet op tijd zou worden bezorgd, bood één van de medewerkers aan (die toevallig in dezelfde stad woont) om het sieraad... Wat een service! Aangezien ik op vakantie ging en bang was dat mijn sieraad niet op tijd zou worden bezorgd, bood één van de medewerkers aan (die toevallig in dezelfde stad woont) om het sieraad persoonlijk bij mij thuis af te leveren. Super blij mee dat het zo geregeld kon worden, enorm bedankt!

De kwaliteit van de foto's van de sieraden vind ik erg goed, ook fijn dat er foto's bij zitten waarbij het sieraard wordt gedragen om te zien hoe het staat.

Mirwtb

Helemaal top
Denken mee en verleggen hun grenzen
Ik overigens ook
Goede service

Denken mee

Prima. Snelle levering.

Keurig verpakt extra verpakking om cadeau te geven.

Nee

Heel goed

keurige verzorging, pakket, en afhandeling

nee

Positieve ervaring, duidelijke informatie en netjes geleverd

Duidelijk, meerdere foto’s. Aanbid van vintage spullen dat niet veel zakelijke verkopers hebben

Verzendkosten zijn relatief vrij hoog. Ik vraag me af of dit niet goedkoper kan?

Mooi en ruim assortiment, zowel qua stijlen en prijzen

Eenvoudig te bestellen; duidelijke informatie over betaling en verzending.
Alles wordt ook verzekerd verzonden; dat is een veilig idee.
Occasions zijn er voor redelijke prijzen.

Misschien op de site iets frissere foto's van de winkel? Die zijn nu wat donker
en wekken misschien daardoor een verkeerde indruk.

Goed en betrouwbaar

Beste klant,
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bestelling en voor het feit dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven! U geeft aan matig tevreden te zijn over de levertijd van uw bestelling. Excuses als u dat zo heeft ervaren. Zodra wij een betalingsbevestiging binnen hebben proberen wij de bestelling dezelfde dag, dan wel de eerstvolgende werkdag te verzenden. Wanneer er als betaaloptie echter wordt gekozen voor "overmaken via bank" gaat er vaak wat tijd overheen alvorens het bedrag bijgeschreven staat en voor ons duidelijk is dat er betaald is, waarschijnlijk dat dit heeft bijgedragen bij de vertraging van uw order. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Graag horen wij tevens van u hoe wij onze klantvriendelijkheid in uw ogen zouden kunnen verbeteren.
Nogmaals dank voor uw bijdrage