Trustfull

Goede en snelle service.

Snel, duidelijk en op tijd.

N. V. T.

Patricia Rodriguez Kraan

Na een online aankoop nu ook de winkel zelf bezocht in Eindhoven. Mooie juwelierszaak met uitstekende service en klantvriendelijkheid! Onwijs blij met de prachtige ring die ik heb uitgezocht, veel... Na een online aankoop nu ook de winkel zelf bezocht in Eindhoven. Mooie juwelierszaak met uitstekende service en klantvriendelijkheid! Onwijs blij met de prachtige ring die ik heb uitgezocht, veel dank!

Klantvriendelijk, goeie service, uitgebreide collectie

Correcte levering, mooi verpakt en sieraad in perkecte staat

reeele weergave van product

Goed snelle service en nette afhandeling

Ja, dat je netjes een doosje en een cadeau verpakking erbij krijgt als het geleverd word zodat je het netjes in kan pakken als het een cadeau is

Bart

Top bedrijf
Hele goede service!!
Aanrader!

Top sevice,snelle afwikkeling

TriOpSys B.V.

Goede ervaring. Zou dit bedrijf aanbevelen

Zag er keurig verzorgd en presentatief uit.

Marca

Vriendelijke mensen, snelle reactie en supersnelle levering. Netjes vermaakt (ring) een verzorgd ingepakt. Prachtige ring!

Vriendelijk, snel en verzorgd!

Annie

N.v.t.

Theo

Fantastische service. Heb over de jaren meerdere keren hier iets besteld. Altijd goede ervaring met zowel klantgerichtheid als kwaliteit.

Klantgerichtheid, kwaliteit en service

Lara

Het was een goede ervaring om iets te bestellen bij juwelier Goldberg. Best spannend, omdat het altijd om vrij hoge bedragen gaat. Daarom had ik eerst gebeld. Ik werd vriendelijk te woord gestaan... Het was een goede ervaring om iets te bestellen bij juwelier Goldberg. Best spannend, omdat het altijd om vrij hoge bedragen gaat. Daarom had ik eerst gebeld. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en mijn vragen werden zo goed mogelijk beantwoord. De aankoop ging daarna soepel en het sieraad was er snel. Het stond me niet, dus ik heb het weer teruggestuurd. Heel snel daarna kreeg ik een bevestiging van mijn retour, en stond het bedrag weer op mijn rekening. Ik had het zelf allemaal niet gedurfd zonder de goede reviews over het bedrijf, dus ik hoop zo de twijfel bij anderen weg te kunnen nemen!

Goed telefonisch bereikbaar, vriendelijk, snel. Een goede en informatieve website. Sympathiek bedrijf.

Er zat een kleine beschadiging op mijn sieraad die niet te zien was op de foto's en die niet vermeld werd. Dit zou in de beschrijving van het sieraad vermeld kunnen worden.