Goed, alles is verlopen zoals beloofd

Prijzen zijn voordeliger dan andere concurrent

Neen

van gucht jacqueline

nee gewoon heel te vrede over het algemeen

nee

P.J. Postema

Aanvankelijk snelle levering van de bestelde telefoon.
Helaas blijkt dan bij in gebruik name van het apparaat dat de camera niet scherp stelt, dus zeer teleurstellende foto's.
Op het...

Goed bereikbaar via mail.
Goede aftersales service.

Erg fijne ervaring gehad met dit bedrijf. Goede communicatie via de mail en telefoon.

De staat "Als nieuw" ziet er ook echt nieuw uit. Geen zichtbare gebruikssporen aanwezig.

Geen verbeteringen.

IJvents

Al diverse keren mobiele telefoons gekocht, en is mij zeer goed bevallen.

Deze keer ging het mis, de beloofde levering van vandaag besteld en de volgende dag binnen werd niet gehaald.
Voor mij even een probleem aangezien ik uit gegaan ben van de levering op de dag dat ik op kantoor aanwezig zou zijn.
Uitleg aan de telefoon was duidelijk overmacht maar het werd netjes opgepakt door later terug te bellen en een bescherm cover erbij te leveren. Mijn dank voor de service.

Prima service en hou dit zo

Top! Snel, betrouwbaar, prima prijs.

Mars Sonia

Zeer positief. Wanneer het door mij gevraagde artikel niet voorradig was, werd ik telefonisch gecontacteerd.

Correct, eerlijk, vriendelijk, gedienstig

Prima service

Namen onmiddellijk contact op toen bleek dat de bestelde iPhone niet direct voorradig was, in overleg een andere kleur besteld.

Hele goede service en snel en betrouwbaar

Regelen snel een alternatief en vragen je of je dat wilt. Regelen het daarna ook meteen netjes.

Geen verbeter punten

Andre, Breda

Netjes. iPhone 5s besteld . Niet meer leverbaar. Voor zelfde prijs 6s geleverd. Is tweede keer dat ik bij ze koop. Telefoons zien er als nieuw uit.

Communicatie. Klantvriendelijkheid. Kwaliteit.