Praktijk voor karakteranalyse

Hele goede ervaring. Je krijgt wat ze beloven. Direct persoonlijk contact. Snelle levering. Alles goed ingepakt. Top service ! Ze denken mee. En je krijgt garantie!

Snelle afhandeling

Erg goed, alles snel en duidelijk en product helemaal naar verwachting.

Snel geleverd en duidelijke informatie.

Sebastien Dath

Vol lof over deze webwinkel! Ik wordt een vaste klant! En zal er zeker reclame over maken!

Besteld een binnen de 24u ontvangen! Een super ingepakt

Heb geen reactie gekregen op mijn mail...meer uitbreiden in accessoires zou geweldig zijn.

Snel en vriendelijk geholpen

Had een vraag, belde en werd direct vriendelijk en correct te woord gestaan. Vervolgens een super snelle levering!

Ik kon de informatie niet vinden over de toestellen betreft historie.

Berloth bel.adv.

Samsung S7 edge gekocht, alles snel en perfect geregeld.

Geen verhalen doen gewoon wat wordt beloofd.

Prima, snelle levering, product prima in orde. Op mails wordt zeer snel gereageerd, vragen worden goed beantwoord.

Ik vond het heel prettig dat er zo snel en goed en klantvriendelijk gereageerd werd op vragen die per mail gestuurd werden.

Staat er ergens op jullie website dat jullie voor klanten ook willen zoeken naar een bepaalde telefoon? Ik heb het nu per mail gevraagd, en daardoor snel de telefoon van mijn wens kunnen kopen, maar... Staat er ergens op jullie website dat jullie voor klanten ook willen zoeken naar een bepaalde telefoon? Ik heb het nu per mail gevraagd, en daardoor snel de telefoon van mijn wens kunnen kopen, maar die stond niet in de webshop. Als ik daar alleen op af was gegaan, was ik waarschijnlijk naar een andere verkoper gegaan. Blij dat ik het even gevraagd heb ....!

Jan Govaert

Heel snelle service : maandag besteld en dinsdag in de voormiddag al geleverd.

Heel snelle levering voor toestel met beste kwaliteit/prijsverhouding. Veel gelijkaardige sites bezocht maar dit is de beste.

Geen persoonlijk contact maar de ervaring van de bestelling, de ontvangst vd order en uiteindelijk de snelle levering zijn de factoren die heel goed lopen bij het bedrijf.

Twee jr garantie op een reburfished IPhone was de doorslag !

Chat service heeft tot 2x geen reactie gekregen !

Reactie Goedkopetelefoon.eu:

Kunt u aangeven waarop u geen reactie heeft ontvangen? De mail wordt altijd snel beantwoord en een chatservice gebruiken wij niet omdat dit ook via de mail verloopt. Wij horen het graag van u. Het... Kunt u aangeven waarop u geen reactie heeft ontvangen? De mail wordt altijd snel beantwoord en een chatservice gebruiken wij niet omdat dit ook via de mail verloopt. Wij horen het graag van u. Het zou namelijk kunnen dat onze mail in uw spam is gekomen en dat is nuttig voor ons om te weten. Alvast bedankt.

Snelle service, correcte informatie, 100% tevreden met het product ('als nieuw' = helemaal nieuw voor zover ik kan zien).

indrukwekkende reactiesnelheid , aanbod !

leveringen tijdens het weekend?!