de kruif mechanisatie

bestellingen worden snel geleverd

overzichtelijk

niet

Freya

Super snelle levering en veel voordeligere prijzen dan dat ik dit bij een sligro of makro zou kopen

snelle levering, duidelijke website, goed vindbaar in google,

Wellicht de aanbiedingen er boven uit laten springen? Nu moest ik zelf echt goed vergelijken welke beker het goedkoopste was icm de hoeveelheid die ik bestelde

Mar

Snelle levering, duidelijke website, prima bedrijf!

Sander

Goede en snelle levering en prima prijs. Goede service ook en snelle reactie op mails!

Snelle levering, goede klantenservice

A

Gemak dient de mens...en nog goedkoop ook.

?ik zou het niet weten

ROVC Technische opleidingen

Deze week eerste ervaring gehad met dit bedrijf. Maandag besteld (standaard bekers), woensdag in huis. prima dus.

website is zeer duidelijk

LG Cars

Snelle service . Aanrader .

Keytown Productions

Modern, klantgericht, netjes, vriendelijk. Dit zijn enkele woorden die passen bij mijn eerste ervaring met goedkopekoffiebekers.nl. De informatie op de website is helder en duidelijk, het... Modern, klantgericht, netjes, vriendelijk. Dit zijn enkele woorden die passen bij mijn eerste ervaring met goedkopekoffiebekers.nl. De informatie op de website is helder en duidelijk, het bestelproces verliep probleemloos en de aflevering (direct de volgende dag) was goed. Kortom, aan te bevelen, ik zal er zeker weer eens bestellen!

Duidelijk, helder, goed verzorgd.

Het was iets te druk om een vraag via de directe chat te stellen. Gelukkig kon ik de informatie ook op een andere manier vinden.

Ozden Fashion

Goede Kwaliteit

PHV Schiedam

Snelle levering, en niet duur.
Prima!

Snelheid