We zijn erg blij met de koffiebekers prijs/

We zijn erg blij met de koffiebekers prijs/kwaliteit.
We zijn erg blij met transmission als partner, ze zijn veel meer bereid te helpen tov andere transportbedrijven.

Voor de benodigdheden kiezen wij een andere leverancier (ivm de prijs). Als de prijs gelijk zou zijn, zouden we bij jullie bestellen.
Voor de biologisch afbreekbare kopjes zijn volgens mij geen...
Voor de biologisch afbreekbare kopjes zijn volgens mij geen dekseltjes. Dat zou ik dan graag op de site terug vinden, zodat ik niet te veel tijd verlies aan zoeken op de website.
Voor ijskoffie gebruiken wij smoothiebekers, mochten jullie het assortiment willen uitbreiden. (ik zie nu dat jullie die hebben, nu ik zelf de categorien opnieuw probeer in te delen - zie onderstaand)

Ik zou zelf de categorieen op de site anders indelen
bedrukken
koffie bekers + deksels (karton/duurzaam/kraft)
overige karton & duurzame bekers (soepbekers & deksels /ijsbekers/paper corn/water bekers/shakebekers)
plastic bekers (as is)
benodigheden

The Adventure

Snel reactie als ik een mail stuurde.

Er werd mij de laatste keer verteld met die boot die ergens in een kanaal vast lag dat de levering niet plaats kon vinden. Er is daarna nooit meer contact met ons opgenomen dat we weer konden... Er werd mij de laatste keer verteld met die boot die ergens in een kanaal vast lag dat de levering niet plaats kon vinden. Er is daarna nooit meer contact met ons opgenomen dat we weer konden bestellen dus ik bestel nu eigenlijk weer ergens anders.

Alexandra de Jong - van Riel

Erg goed! Snel en persoonlijk contact per mail en telefoon, snelle levering, divers aanbod en goede prijzen.

Ruud Cransveld

Prima leverancier die doet wat ze beloven.

dirk de maesschalck

Super tevreden

Snelle levering en heel klantvriendelijk.

Misschien nog een ruimer assortiment.

Chiel

Top!!!!

Reageren goed en snel op mails
Producten zijn goede kwaliteit

Goede ervaring

eenvoudig bestelproces, snelle levering

vlotte levering

Netjes, behulpzaam

proactief bellen om na te vragen of de voorraad nog voldoende is.

Iets betere uitleg op de website over de dikte van het gebruikte karton. De ene beker kan beter tegen kokend water dan de andere en dat is niet goed terug te vinden.

Onze ervaring is prima, hebben 2x bekers besteld en de volgende dag geleverd.

snelle levering tegen goede prijzen

nee