Bart van den Akker - HomeComputerMuseum

We vonden het raar dat we koffiebekers met de bedrijfsnaam van een ander bedrijf in het museum gebruikte en wilde graag onze huisstijl en logo van het museum op de bekertjes hebben. Daarop hebben we... We vonden het raar dat we koffiebekers met de bedrijfsnaam van een ander bedrijf in het museum gebruikte en wilde graag onze huisstijl en logo van het museum op de bekertjes hebben. Daarop hebben we contact gezocht met Goedkopekoffiebekers.nl.

Snelle communicatie, goed meedenken met de klant.

Onze eerste lichting bekertjes had wat last van lekkage.

Via goedkopekoffiebekers.nl bestellen wij onbedrukte bekers voor de praktijk, altijd supersnel geleverd en voor een prima prijs.

goed telefonisch bereikbaar en bekers ook telefonisch te bestellen. snelle opvolging, prettig om persoonlijk contact te hebben

ik kan ze niet bedenken

Perfect, snelle en goede service!

Prijs, kwaliteit

Rolinda de Kruif

je krijgt ook wat er aangegeven staat op de site

niet

M.van de Wiel

Uitstekend

snelle levering; concurrerende prijzen

???

Iris Dekker

Tot nu toe heb ik zeer goede ervaring met het bedrijf. Bij vragen krijg je snel reactie, iets wat wij als zeer prettig ervaren. De service is goed, de kwaliteit die ze aanbieden is goed. Het... Tot nu toe heb ik zeer goede ervaring met het bedrijf. Bij vragen krijg je snel reactie, iets wat wij als zeer prettig ervaren. De service is goed, de kwaliteit die ze aanbieden is goed. Het assortiment is groot, waardoor er altijd wel iets is wat je wel bevalt. Ook is de levering hartstikke snel, iets wat erg fijn is wanneer er wij er pas laat achter komen dat we bekers nodig hebben. Daarnaast wordt er ook meegedacht met de klanten. Bijvoorbeeld wanneer er een levering in de buurt is, dan wordt er even gebeld of je nog iets nodig hebt zodat ze dit meteen mee kunnen nemen. Dat is nou goede service!

De service is goed en er wordt alles aan gedaan zodat de klant meer dan tevreden is.

Eigenlijk hebben wij geen tips, omdat wij tot nu toe zeer tevreden zijn.

L.Stobbe

Goede prijs/ kwaliteit en snelle levering.

Erg overzichtelijk.

N.v.t.

Henk

Alles

Ook alles

Sander Wijnstra

Snelle en correcte service!

Snelheid

Erg positief!