Esther van der Leer

Ik ben absoluut onder de indruk van de service en de kwaliteit van de koffiebekers die ik heb besteld bij Goedkopekoffiebekers.nl.

Het bestelproces was super eenvoudig en...

Het bestelproces was super eenvoudig en gebruiksvriendelijk. De website is duidelijk en overzichtelijk, wat het heel gemakkelijk maakt om precies de juiste koffiebekers te vinden die ik nodig had. De keuze aan verschillende stijlen en maten is indrukwekkend, en ik kon precies de bekers vinden die perfect passen bij mijn behoeften.

De levering was snel en zonder gedoe. Mijn bestelling kwam keurig op tijd aan, netjes verpakt en zonder enige schade. Het is altijd fijn om te weten dat je kunt rekenen op een bedrijf dat zijn belofte na komt.

Kortom, ik kan Goedkopekoffiebekers.nl ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige koffiebekers en een geweldige service. Ik zal zeker opnieuw bij hen bestellen en kijk ernaar uit om hun andere producten te proberen. Bedankt, Goedkopekoffiebekers.nl , voor een fantastische ervaring!

Denise

Ruim aanbod, eerlijke prijzen en snelle levering.

Bregt

Rampzalig, na 1 maand na bestelling nog steeds niets geleverd

Rik

Super snelle service, na de aanvraag op de website wordt er gelijk contact opgenomen.

Eerlijk advies over levertijden en kosten.

De kwaliteit is uitstekend en de afspraken...

Eerlijk advies over levertijden en kosten.

De kwaliteit is uitstekend en de afspraken worden na gekomen. Inmiddels de 2e batch alweer besteld.

Klasse gedaan! Met name Nienke, het is te hopen dat elke klant met haar te maken krijgt, dan weet je dat het goed komt.

Goede ervaring

Goede producten tegen scherpe prijzen, snelle levering.

Auto Eindhoven VOF

Fijn bedrijf heb bekers besteld en waren snel binnen