Daniel

Container is netjes volgens afspraak geleverd.

snel en gemakkelijk

Vera

Ik heb meerdere containers besteld en elke container is netjes geleverd volgens afspraak. Communicatie is zeer goed.

cici

Medewerkers zijn heel behulpzaan en klantgericht. Container is ook netjes volgens afspraak geleverd.

Fam dijn

Vooraf geinformeerd bij verschillende bedrijven en was hier toch het voordeligst uit! totaal geen spijt want de service is ook echt top.

TW uit Almere

Allerslechtste containersite ever.
Allerslechtste containersite ever.
Container besteld, de dag van levering bellen ze dat hij niet komt die dag en dat hij op vrijdag geleverd zou worden. Vrijdag wederom geen container, waardoor we genoodzaakt waren de hele zooi op een parkeerplek te stallen. Geen reactie en bedrijf is in het weekend niet te bereiken. We hebben 4 dagen met een enorme rotzooi voor de deur gezeten en vertraging in de bouw opgelopen. Klantenservice was zeer laconiek en niet behulpzaam.
Vervolgens was het een hel om mijn 200 euro die ik had betaald voor een container die nooit is geleverd terug te krijgen.
Echt nooit bestellen hier!!!

Beschrijf hier uw ervaring

vreselijk slechte klantenservice. Onbetrouwbaar en komt afspraken niet na.

Joost

Vooraf goed geinformeerd door een zeer behulpzame medewerker. Daarna gemakkelijk besteld en betaald via de website.

Ria

Bereikbaarheid is zeer goed en levering is heel snel.

Marcel

Zeer snelle levering en fijne medewerkers.

Aron

Ik zal jullie zeker aanbevelen.

Beschrijf hier uw ervaring

Klantgericht en zeer snelle levering. Prijzen zijn ook top!

Fabian

Vriendelijke telefoniste die mij goed heeft geinformeerd en ook vriendelijke chauffeur die in overleg de container heeft geplaatst.