Zhnet Bholai Joelfan

Heel goed

snel geregeld

Reinier Van Beek

Hallo. Goed dat jullie monitoren wat de eindklant vind van de dienstverlening. Echter heb ik nog geen containers gehad dus het gehele proces is nog niet achter de rug. Vraag het over vier weken... Hallo. Goed dat jullie monitoren wat de eindklant vind van de dienstverlening. Echter heb ik nog geen containers gehad dus het gehele proces is nog niet achter de rug. Vraag het over vier weken nogmaals. Groet. Reinier van Beek

Pieter Weerstand

Container laten plaatsen en weer ophalen

Beschrijf hier uw ervaring

Prima, levering was keurig op tijd, ophalen gebeurde ook vlot.

Fred Sauer

Prima en snelle levering volgens afspraak.

Beschrijf hier uw ervaring

De container werd keurig netjes op tijd geplaatst op de afgesproken plek.

H. Melis

Vakkundig

henk lievens

Super goed

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had er nog geen ervaring mee super gedaan

Frans Leussink

Snel en duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Alles snel en duidelijk, jammer dat de container al vol zit door mensen uit de buurt voordat je er zelf gebruik van kunt maken….

Ria van Bronckhorst

Gewoon goed

Guus Kamstra

Goed advies gekregen welke container ik moet nemen voor mijn grond

Beschrijf hier uw ervaring

Behulpzame helpdesk, direct contact gehad, en duidelijke uitleg, prima!

David Menses

Container word met uitgehard cement geleverd die de vorige gebruiker er nat in heeft gegooit.

Beschrijf hier uw ervaring

Container word met uitgehard cement geleverd

Reactie Containerservice:

Het zou kunnen dat er wat cement in heeft gezeten. Dit kan dan het beste meteen worden besproken met de chauffeur, dan kan die overleggen om dit op te lossen. Achteraf is dit niet na te gaan hoe de... Het zou kunnen dat er wat cement in heeft gezeten. Dit kan dan het beste meteen worden besproken met de chauffeur, dan kan die overleggen om dit op te lossen. Achteraf is dit niet na te gaan hoe de container eruit heeft gezien.