m. Dijkhuis-Warschauer

Zeer positief, snel geregeld, meedenkende en vriendelijke chauffeur.

Positief

CRJ Audio Visueel BV

Goede service tegen een nette prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

Containers worden altijd netjes op tijd geleverd en weer afgevoerd. Makkelijk online te bestellen.

Erik

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede levering. Container nog niet opgehaald. Irritante enquêtemeldingen.

X

Perfecte service

Beschrijf hier uw ervaring

Men regelde dat de container nog dezelfde werd opgehaald.

M. Collé

Geen goede ervaring. De chauffeur kan kennelijk niet zo goed rijden. Hij kon het pad naast het huis niet in zei hij, terwijl vroeger er grote vrachtwagens langs zijn gereden. De container moest... Geen goede ervaring. De chauffeur kan kennelijk niet zo goed rijden. Hij kon het pad naast het huis niet in zei hij, terwijl vroeger er grote vrachtwagens langs zijn gereden. De container moest terug kost €90. De volgende dag ergens anders een container besteld en die werd gewoon naast het huis geplaatst.
De service was niet optimaal, Ik hoop dat ik mijn volledige bedrag van €360 terug krijg.

Zie hierboven.

Mieke Molendijk

Nog geen ervaring, bestelling is pas voor oktober .

Online bestellen/regelen gaat makkelijk

J Nab

Je geeft aan dat je container in ochtend wil ontvangen ivm je eigen tijdsplanning. Reserveer m niet voor niets op vrije dag. Van gemeente 2 dagen vrijstelling om container op stoep te plaatsen i... Je geeft aan dat je container in ochtend wil ontvangen ivm je eigen tijdsplanning. Reserveer m niet voor niets op vrije dag. Van gemeente 2 dagen vrijstelling om container op stoep te plaatsen i vergunningsgebied. Op dag zelf vraag je rond 10 uur hoe laat container komt. Krijg je doodleuk te horen dat levering pas in de middag is. Zeer slechte communicatie vooraf!

-prijs
-ontbreken van enige communicatie vooraf mbt plaatsing

Ron Hart

Probleemloos

Beschrijf hier uw ervaring

vlotte service en scherpe prijs

Marc

Snelle levering en goede communicatie. Prima.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had besteld na drie uur, dus ik was eigenlijk te laat voor een levering voor de volgende ochtend, maar ik hij stond er toch de volgende ochtend.

Dick Bode

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes geleverd, een op aan gevraagde tijd weer opgehaald