Frank Janssen

Prima service, snelle levering

Ingeborg

Uitstekend. De opdracht is uitgevoerd door Kees Dijkman containers. Alle afspraken (bijvoorbeeld de vraag om even te bellen) nagekomen.

Goed telefonisch contact

snelle service
komen afspraken na

Peter

Gemakkelijk en snel geregeld via internet en telefonisch vraagje adequaat afgehandeld.

Beschrijf hier uw ervaring

brengen en halen prima geregeld via internet

Vriendelijke chauffeurs

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke meedenkende chauffeur bij plaatsing en snel opgehaald na hierom gevraagd te hebben.

Merel

Ik heb een container gehuurd voor mijn verhuizing

Beschrijf hier uw ervaring

Sterk: snel geleverd en opgehaald. Duidelijke recht-toe-recht-aan communicatie. Degelijke prijs

Luis Tasinchana

Was snelle service maar de persoon wie heb naar ons de container gegeven was niet aardig

Beschrijf hier uw ervaring

Was een zeer snelle service

Nette prijs, prima service

Fam v Nuland

Goede levering en afspraken nakomen. Netjes.

Je kunt er van op aan!

Anne

Helaas eerder afval containers gehuurd wat beter was geregeld dan bij containers .nu . Ik ben niet
Positief over dit bedrijf .

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas op de dag dinsdag zou de container in de middag bezorgd worden . Echter was dit al om 7 uur smorgens !
Meteen een melding gedaan dat de container weer afgehaald kon worden omdat we alles al hadden gestapeld en dit zo in de container kon , 1230 . Helaas normaal zou de container de volgende dag gehaald worden . Niet op woensdag , niet op donderdag en vrijdag gebeld . Smorgens om 8 uur en smiddags opm15 uur. Beidde keren werd toegezegd dat de container gehaald zou worden . Helaas !! Onze aannemer moest een boomomzagen en een heg verwijderen om door te kunnen . Maandag ochtend meteen gebeld zou binnen een uuur worden terug gebeld. Toen ik ophing stond de chauffeur er , container is opgehaald. En ik wacht nog steeds op het telefoontje van binnen het uur.
Het is een mentaliteit van bellen tussen 8 en 17 daarvoor daarnaar en weekends zijn ze onberijkbaar.
Je krijgt wel bevestiging van brengen al klopt de tijd nie t. Het ophalen bevestiging , maar wannner , nee .
Ik huur volgden x niet bij container.nu.
Prijzen liggen vrijwel gelijk.
Ik zou dit risico nooit en nooit meer nemen.

Reactie Containerservice:

Klant heeft gelijk, dit verdiend niet de schoonheidsprijs. Onze transporteur had ons eerste afhaalverzoek over het hoofd gezien. Toen beloofde ze de container vrijdag af te voeren met dat hebben ze... Klant heeft gelijk, dit verdiend niet de schoonheidsprijs. Onze transporteur had ons eerste afhaalverzoek over het hoofd gezien. Toen beloofde ze de container vrijdag af te voeren met dat hebben ze niet gedaan. Uiteindelijk maandag om 9.23 uur eindelijk afgevoerd.
We gaan in gesprek met de transporteur om dit in de toekomst te voorkomen.