CG van Saarloos

Prima, alles online

Beschrijf hier uw ervaring

belde later dat container op oprit moest, was niet doorgegeven dus werd alsnog door chauffeur gebeld, communicatie kan dus beter, maar netjes dat hij belde zodat hij op goede plek kwam

Double v Ontruiming

Tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Heb voor de tweede keer gebruik gemaakt van Containerservice. Heel praktisch vind ik omdat je niet op locatie hoeft te zijn bij plaatsing noch bij het ophalen.
Ook is het soms voor onze klant...
Ook is het soms voor onze klant heel belangrijk van te voren te weten wat de kosten zijn.

Petra van Horen

Prima en heldere communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke communicatie over wanneer de container wordt geleverd. Helaas de door mij aangegeven locatie voor plaatsing niet aan de chauffeur doorgegeven door kantoor. Gelukkig kon ik hem telefonisch... Duidelijke communicatie over wanneer de container wordt geleverd. Helaas de door mij aangegeven locatie voor plaatsing niet aan de chauffeur doorgegeven door kantoor. Gelukkig kon ik hem telefonisch maar de juiste plek dirigeren.

Erwin Roeterdink

Top

Geweldig

Waldemar Van peenen

Netjes op tijd geleverd en op tijd opgehaald

Positief ervaren

Mike Steehouwer

Beschrijf hier uw ervaring

Snel geleverd en komen afspraken na

M.J.W.A. Paape-Evers

Zeer accuraat.

Snelle en correcte levering

Henk Van de Kruijs

Snel een container geleverd, makkelijk per website, nette e-mail via welke vervolgstappen te regelen zijn.

Snel, makkelijk, duidelijk

Robert Eger

We waren zeer tevreden, de container werd op tijd geleverd en opgehaald

Beschrijf hier uw ervaring

Ik zou het bedrijf aan anderen aanbevelen

Carolien Jansen

Goed bereikbaar, goede service, vriendelijke mensen