Dennis van Veluw

Netjes, behulpzaam en goede service

Goed geregeld

Jan Van baal

Snel

Vriendelijke chauffeur

Andre Jansen

Goed geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Ben hier goed geholpen naar eigen fout gemaakt te hebben van een bestelling en door hun weer netjes opgelost.

Merlijn

Top service en de goedkoopste

Beschrijf hier uw ervaring

Volgende dag geleverd zonder dat ik aanwezig was op precies de goede plek. Snelle reactie op een vraag via de mail. En na lang vergelijken echt de goedkoopste. Ik zal nog vaker een container nodig... Volgende dag geleverd zonder dat ik aanwezig was op precies de goede plek. Snelle reactie op een vraag via de mail. En na lang vergelijken echt de goedkoopste. Ik zal nog vaker een container nodig hebben en dan zeker weer voor dit bedrijf kiezen.

Hans van Brakel

Prettig contact

Beschrijf hier uw ervaring

Er was even wat miscommunicatie maar bedrijf heeft het adequaat geregeld

Hakan Cankurtaran

Zeer goede afhandeling en snelle aflevering volgens afspraak.

Dermalavie, Christie van der Kleij

Handig online inplannen (zowel aanvragen als ophalen) levering zoals aangegeven, vriendelijke chauffeur, plaatsing (de plek) ging zoals gewenst

Beschrijf hier uw ervaring

Zie boven: online boeken, snelle service, vriendelijk en klaarstaand personeel, zeer goede prijs kwaliteit (goedkoopst)

Christ Meulendijks

Superslecht en ben blij dat ik m’n geld terug heb!

Heeeeeeel slecht.

Reactie Containerservice:

We konden helaas het volume container (4m³) niet leveren op de gewenste datum. Een ander volume was voor deze klant geen optie dus we hebben het volledige bedrag teruggestort.

Angela Van der Meijde

Zeer goed, mensen zijn vriendelijk.
Er wordt snel gereageerd.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer tevreden. Vind het alleen jammer dat als je 2 x achter elkaar een container huurt er geen korting gerekend wordt en dat er geen uitzondering wordt gemaakt.

Rene Tap, KLUZ

Makkelijk te bestellen en de volgende dag al geplaatst. Zeer goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Handig om online te bestellen en te laten ophalen