Patrick Drescher

Goede service en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en vriendelijke chauffeurs. Levering, ophalen of omruilen verloopt soepel.

Magda Waltmans

Inmiddels al 4 containers gehad in de afgelopen paar jaar en altijd duidelijke informatie, nette levering, makkelijke ophaalafspraken en goede prijzen.

Beschrijf hier uw ervaring

Een duidelijk overzicht per containersoort wat er in mag, als je niet weet welke maat je nodig hebt helpen ze aan de hand van hun ervaring. Bezorgers zijn altijd netjes en vriendelijk.

R. Gramberg

Jammer dat het gevraagde levermoment ('s middags) ondergeschikt werd gemaakt aan de eigen planning èn dat het aangeboden levermoment ( 07.00 uur in de morgen!) ook niet werd nagekomen (werd 07.30... Jammer dat het gevraagde levermoment ('s middags) ondergeschikt werd gemaakt aan de eigen planning èn dat het aangeboden levermoment ( 07.00 uur in de morgen!) ook niet werd nagekomen (werd 07.30 uur).

Neen

Reactie Containerservice:

Het is helaas niet mogelijk om een exact tijdstip van levering aan te geven. We adviseren altijd om de container 1 werkdag eerder te laten plaatsen zodat u op tijd kunt beginnen met het vullen van... Het is helaas niet mogelijk om een exact tijdstip van levering aan te geven. We adviseren altijd om de container 1 werkdag eerder te laten plaatsen zodat u op tijd kunt beginnen met het vullen van de container.

Erwin

Erik Dullaart

Werkte prima, vriendelijke chauffeur echt klantvriendlijk

Is gewoon goed

Rutger Ceulen

Super mee werkend

Super mee werkend

Marjolein Vredegoor-Wissink

Container huren is heel simpel en de levering super snel

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en naar mijn weten de goedkoopste

Claire JANSEN

Super snel en goed

Perfect, snel geleveerd en opgehaald naar 1 email. Perfect

van den Broek

Erg slecht. Komen afspraken niet na. Info die ze geven klopt ook niet.

Slecht

Reactie Containerservice:

Helaas konden we het dagdeel voorkeur niet nakomen, wel op de gevraagde dag geleverd.
Wij adviseren om indien men vroeg wil starten met de werkzaamheden, de container 1 werkdag eerder te laten plaatsen!

Niels Tuparia

Gewoon goed

Beschrijf hier uw ervaring

Ze leveren wat ze beloven en netjes contact met ons opgenomen ivm specifieke wensen.