Sonja Zawadzki

Zeer klantvriendelijk, goede dienstverlening, keurig geleverd en afgehaald: op tijd.

mijn ervaring is een 10 waard, niets op aan te merken

vanianonderhoudsbedrijf

Slecht

Slecht

Reactie Containerservice:

Klant had een verkeerd afleveradres opgegeven, en toen stonden we daar voor niets. Later wel de container op het goede afleveradres kunnen plaatsen, alleen is de klant het niet eens met de extra... Klant had een verkeerd afleveradres opgegeven, en toen stonden we daar voor niets. Later wel de container op het goede afleveradres kunnen plaatsen, alleen is de klant het niet eens met de extra transportkosten.

Swati Sood

On time delivery

Beschrijf hier uw ervaring

exaactly as mentioned on the website

janneke Wintermans

Super fijn

Beschrijf hier uw ervaring

snelle reactie, goede service, fijne samenwerking tijdens het plaatsen

Joeri Bandsma

Jeffrey Korenhof

S vd w

Goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Bak netjes op tijd geleverd en ook direct weer opgehaald nadat ik dit had aangegeven.

A.J. Suerink

Makkelijk te bestellen.

Beschrijf hier uw ervaring

Wat een verbeterpunt is dat een bestelde container in bloktijden van twee uur besteld kunnen worden. nu was het zo voorkeur in de ochtend leveren van een container, maar die werd uiteindelijk pas... Wat een verbeterpunt is dat een bestelde container in bloktijden van twee uur besteld kunnen worden. nu was het zo voorkeur in de ochtend leveren van een container, maar die werd uiteindelijk pas rond 13.00 uur geleverd. maar voor de rest tevreden.

JJ. van Eckendonk

Duidelijk, behulpzaam en snel reagerend

Beschrijf hier uw ervaring

netjes en niets op aan te merken.