Prijs-/kwaliteitsverhouding
After sales Service

Nell Ruiter

Correcte en snelle levering.
Ik ben heel erg tevreden.

Mooie service

Niet nodig klopt gewoon.

Hoesjes voor mij nieuwe S9+ besteld waar ze waren op tijd en netjes geleverd. Bedankt voor snele levering.

Het product werd snel geleverd, gewoon door de brievenbus wat ik erg handig vind, en het product was zo als verwacht.

makkelijk te bestellen, snelle levering door brievenbus

Ik heb geen verbeterpunten

Robbert Dijkshoorn

Screenprotector besteld voor Samsung J5, wat blijkt; plakt alleen aan de randen. Met softcase geen goede combi. Na melding via e-mail kreeg ik te horen dat een volledig klevende variant onderweg was...

Goede service
Prettige communicatie

Syl

Zondagavond besteld dinsdagochtend in de brievenbus !!! Kan de telefoonprovider niet zeggen die is al anderhalve week met mijn telefoon onderweg en is er nog steeds niet :(

goede prijs en zelfde kwaliteit als andere maar vooral een snelle service

Zeer goed

Tevreden met product. Snelle levering en verpakking zeer netjes. Zeer schappelijke prijs

Perfect hoor, na 1 dag had ik het hoesje voor mijn Note 9 binnen. Past perfect en beschermd geweldig ( ook tegen vallen). Ik heb de link naar mijn zoon gestuurd en die heeft direct 2 hoesjes voor...

Sterk product, snelle levering, nette prijs!

Geen. Ga zo door!

Michel Derksen

Zeer snelle levering en goede service. Bij helaas tegenvallende product van een fabrikant hebben we direct gekeken naar een passende oplossing voor vervanging.

Snelle reactie met eerlijke feedback en uitstekende service.

Nvt