Je aankoop wordt beschermd

Snelle bezorging

Niks

Edje64

Netjes en correct

hier en daar minder duidelijk op site

Belde snel terug

Wilmie

Op vrijdag een hoesje besteld en zaterdag al in huis ! Top service noem ik dat ! En idd tot mijn verbazing voor een klein bedrag een super goed degelijk hoesje !

Snelle verzending en meteen bevestiging op de mail ervan !

Helemaal geen ! Ga zo door !

Snel, correct, geen poespas

Sam Peerkhan

Correcte en snelle levering. Bij retourzending wordt het reeds betaalde, meteen gecrediteerd. Echt super snelle handelingen.

Snelheid; Secuur; Nakoming van afspraken.

nog geen

Prima, en snelle levering

prima produkt , goede prijs en snel geleverd

Sander

Matig

Betere retourservice. Veel te omslachtig nu.

Reactie Goedhoesje.nl:

Beste Sander,

Bedankt voor uw feedback, spijtig om te vernemen dat u onze retourservice omslachtig vindt. Wij hebben een speciale retourpagina waarop wordt uitgelegd wat u moet doen om een product te retourneren. Het enige wat u hoeft te doen is ons hiervan verwittigen per mail, en de factuur (of een kopie hiervan) bij uw retourzending voegen. Mocht u nog aanbevelingen hebben hoe wij dit proces nog eenvoudiger kunnen maken, vernemen wij dat graag.

Goedhoesje.nl

Bas

Ken het bedrijf niet echt ik heb een hoesje besteld maar dat is dus niks het is een 360 bescherming maar als die er op zit dan kan ik me telefoon bijna niet gebruiken moet zo hart drukken ben echt...

Als je een hoesje verkoop zet er dan wel bij of het goeie of slechte kwaliteit is

Reactie Goedhoesje.nl:

Beste Bas,

Bedankt voor uw feedback, spijtig om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent met het hoesje. Op uw Galaxy S9 Plus zit een instelling welke u moet activeren om de aanraakgevoeligheid te herstellen bij gebruik van bescherming voor uw scherm. Indien u de instelling "aanraakgevoeligheid" activeert, zal het scherm weer correct moeten reageren. Ik heb u hier een mail over gestuurd, helaas geen terugkoppeling gekregen. Hopelijk is het probleem hiermee opgelost.

Goedhoesje.nl