Product informatie

Mandigers

Mooie acties! Snelle en perfecte levering!

Mooie acties, snelle levering

Mathias

Top

Easy

Non

Cathalijne Timm

Gewoon weg heel goed!!

Vriendelijkheid, alles is goed geregeld

Nee eigenlijk niet:)

Zeer service gericht

Wessel

Prima...vraag: Kan ik de klantenpas en korting op de website toepassen?

Kan ik de klantenpas en korting toepassen bij een aankoop op uw website?

Pip

Het product zelf was ninks mis mee, alleen de levering duurde een week langer dan voorspeld. Ik kreeg rond de tijd dat de schoenen aan zouden komen een mail dat het product toch niet in het magazijn... Het product zelf was ninks mis mee, alleen de levering duurde een week langer dan voorspeld. Ik kreeg rond de tijd dat de schoenen aan zouden komen een mail dat het product toch niet in het magazijn lag en dat ze het weer moesten bestellen. Uiteindelijk is het product een week later aangekomen en in de mail zijden ze relatief onduidelijk dat ze "ongeveer begin volgende week" zouden aankomen.

De stickers waren cool?

jeanine vallentin

Heb 3 dagen op mijn pakket moeten wachten iedere keer tussen 18:00 en 22:00 uiteindelijk heb ik ze wel gekregen had nog gebeld zeer vriendelijk heeft mij of terug gebeld om even uit te leggen wat... Heb 3 dagen op mijn pakket moeten wachten iedere keer tussen 18:00 en 22:00 uiteindelijk heb ik ze wel gekregen had nog gebeld zeer vriendelijk heeft mij of terug gebeld om even uit te leggen wat er fout was gegaan probeer aan tijd te houden voor de rest prima šŸ˜Š

klantvriendelijkheid

gewoon de juiste dag van levering aanhouden moest zelfs vrij nemen

Hele goeie ervaring

Super in contact (keurig bellen zoals afgesproken).