Product informatie

Bas

Goede service en snel

Snel

Silvy

Mooie aanbieding! Snelle levering ondanks de omstandigheden momenteel.

Mooie actie met 40% korting!

Janco Krale

Prima zoals ik al van hun gewend ben.

Exclusieve collecties.

Hidde Hoogeveen

Een hele fijne online winkel, en normaal gesproken ook altijd hele fijne gewone winkels, maar nu corona. er mag bij sommige producten wel iets meer informatie staan. zelf vind ik binnenzakken altijd... Een hele fijne online winkel, en normaal gesproken ook altijd hele fijne gewone winkels, maar nu corona. er mag bij sommige producten wel iets meer informatie staan. zelf vind ik binnenzakken altijd heel nice, dat staat eigenlijk nergens vermeld. bijvoorbeeld ook van welke stof een product is, waterdicht, winddicht etc etc. niet veel moeite en niet heel erg boeiend, maar enige wat beter kan.

producten, service en klantvriendelijkheid. tot nu toe in de winkels en online/website en over de telefoon altijd heel fijn en vriendelijk geholpen. producten zijn ook altijd goed, genoeg keuze.

dus wat meer info over producten, met name jassen en vesten. een shirt heeft geen zakken ofzo, maar jassen en vesten wel. het is gewoon chill om te weten wat voor zakken je hebt, of je jas... dus wat meer info over producten, met name jassen en vesten. een shirt heeft geen zakken ofzo, maar jassen en vesten wel. het is gewoon chill om te weten wat voor zakken je hebt, of je jas waterdicht is etc.

Jorian Sremac

Goede ervaring

Goede korting

Groter gedeelte van hun collectie online verkopen.

Chantal Woudstra-Slot

Snelle reacties en leveringen

Kleding iets beter nakijken, aangezien er bij mij een geleverd shirt kwam met een gat. Retourneren van een kapot product moet gewoon gratis zijn! Ik moest de retournering betalen.

calvin brands

Zeer goed

Alles

Niks

Tom Vingerhoets

Heel goed

Snelle levering ook in Corona tijd

Evelyne Haselbekke

Perfekt!!!
Snelle koopafwikkeling, en ook snel naar duitsland aangekomen

Alles was perfect

Doorgaan zo😀👍👍👍💯