Product informatie

Kai Zeegers

Heel slecht. Woensdag 5 augustus een bestelling geplaatst. Link, om de order te volgen, in de bevestigingsmail werkt niet. Levertijd 1-3 dagen, nu 5 werkdagen later nog niets ontvangen. Mail... Heel slecht. Woensdag 5 augustus een bestelling geplaatst. Link, om de order te volgen, in de bevestigingsmail werkt niet. Levertijd 1-3 dagen, nu 5 werkdagen later nog niets ontvangen. Mail gestuurd naar de klantenservice op maandag 10 augustus, nog geen reactie gehad. Helaas wel al betaald, ik vrees voor m'n geld.

Reageren op vragen die gesteld worden via de mail. Überhaupt de bestelling verzenden.

kevin

Slecht, geen communicatie, geen levering

goedkoop

Telefoon opnemen? Bericht terug sturen die via de website is gestuurd, of gewoon de bestelling binnen de beloofde tijd leveren.

Miranda Eckhardt

Andere dag waren de Dr Martens al geleverd. Perfect.

Dat de levering wel heel snel was.

Dat je nog wel kon bestellen maar t niet meer retour kon doen vanwege dat t bedrijf stopt, das wel beetje jammer dan. Gelukkig paste mn dochter de Dr Martens wel.

Heel soepel, check out verliep goed. Communicatie helder en positief dat het pakketje bezorgd werd per fiets koerier!

Gemak

Rik

Geen gratis retourrecht in tegenstelling tot concurrenten. Daarnaast meer dan een maand moeten wachten op de verwerking van mijn retourzending. Tot op heden niets over gehoord.
Levering...
Levering overigens snel en zoals gecommuniceerd, maar dat zou ik ook doen als ik geld verdien en niet hoef terug te betalen.

Kennelijk geen aandacht voor retourzeningen

Karen

Goede ervaring

Goede klachtafhandeling

Aangeven of artikel volgens maat valt

Remo Bos

Ruk

Mooie schoenen tegen aantrekkelijke prijs

Is niet meer van deze tijd om mensen voor een retour te laten betalen. Betaalde 7.25 terwijl de schoenen niet pasten. Normaal heb ik altijd die maat maar het lag aan de vorm die niet op mijn voet... Is niet meer van deze tijd om mensen voor een retour te laten betalen. Betaalde 7.25 terwijl de schoenen niet pasten. Normaal heb ik altijd die maat maar het lag aan de vorm die niet op mijn voet pastte.

Geke

Snelle en goede service

Snelle en goede service en nette goed werkende website.

H?sn? Ciblak

Overzichtelijk