Product informatie

John Stams

5 sterren

Hi John,
Bedankt voor je review! Vergeet je korting niet te gebruiken bij je volgende aankoop he!;)

Tijn Gielen

Pakketje is hoogstwaarschijnlijk bij levering kwijt geraakt..
heb mijn bestelling nog niet binnen.

klantenservice

Rutger

Goed assortiment, goede prijzen, super levering. Altijd tevreden!

Gewoon zo doorgaan!

Hi Rutger,
We waarderen je review Rutger, bedankt!
Je hebt gelijk, Cycloon is niet vanuit ons, maar we gaan dit wel terugkoppelen naar onze partner die de leveringen verzorgt.
Fijne...
Hi Rutger,
We waarderen je review Rutger, bedankt!
Fijne dag!

Tamba Sesay

Goed.

M Sopacua

Na een teruggestuurde order. Alles goed opgelost!

Makkelijk bestellen

Jenita Bouwman

Prima webshop en snelle levering!

Duidelijke site.

Riad Habboush

Urban style close

Hi Riad,
Je hebt helemaal gelijk. We hebben door je opmerking bij je bestelling dit in de omschrijving aangepast en houden dit ook aan bij andere off-white producten.
Bedankt voor de moeite...
Hi Riad,
Bedankt voor de moeite en je feedback!

Bart Soeters

Super goed!

Goede webshop, vriendelijke klanten service!

Quentin Luciano de de Puijker

Geweldig!

Snelle verzending

Hi Quentin,
Hi Quentin,
Je mooie review hebben we over het hoofd gezien. We waarderen de moeite die je hebt genomen om een review te plaatsen en dat je een fijne ervaring hebt met Go-Britain. Dankjewel!

Vincent de Kok

Ok enkel schoenen waren niet schoon vandaar retournering

Duidelijke communicatie

Hi Vincent,
Hi Vincent,
Dank voor je review. We hebben de schoenen ontvangen en er zit inderdaad een lijmvlekje aan de bovenkant bij de schacht. Dit is mijn collega helaas ontgaan. We hadden dit graag van je vernomen zodat we je nieuwe schoenen konden opsturen. Nogmaals bedankt en we nemen je feedback mee in de praktijk.