Product informatie

Benny Van Der Veen

Snelle bezorging

Dag Benny,
Dank voor je feedback en terecht! We hadden dit eerder kunnen melden zodat je op de hoogte was dat het binnen de beloofde 5 werkdagen verwerkt zou zijn.
We nemen dit mee in onze...
Dag Benny,
We nemen dit mee in onze verbetering.
Fijne dag!

Joris Schuurkes

Toppie

Lekker afhalen in de winkel

Hey Joris,
Dank voor de genomen moeite en review! We zien je snel weer:).
Fijne start van de week!

Claire Vermeer

Top!

Top

Hey Claire!
Super dat de broek en de rest eromheen bevalt:).
Fijne zomer toegewenst en tot snel weer!

victor

Beetje moeilijk en vooral eenzijdig

goeie marketing stunt, mooie prijs!

Hey Victor,
Hey Victor,
Bedankt voor je review! Normaliter zouden we zeggen dat we je feedback meenemen in het verbeteren van onze service, maar mijn collega heeft er alles aan gedaan om toch te kijken of we de schoenen konden leveren. Ze heeft zelfs foto's gemaakt voor je van de nieuwe collectie die niet eens op de website stonden. We hebben je dan ook niet afgewimpeld.
We vinden het jammer dat je na de inzet van mijn collega de situatie op deze manier beoordeeld. A fin, het is helaas niet anders.
We wensen je nog een fijne zondagavond!

Lieke Leppers

Goede site, met mooie producten voor een goede prijs

Prijs

Hey Lieke,
Wat fijn dat je even de tijd neemt om ons van feedback te voorzien. Al helemaal toppie dat je nikssss;) op onze service hebt aan te merken.
Nog een fijne...
Hey Lieke,
Nog een fijne avond!

Monica Cogodi

Prima, snelle levering. Gemakkelijk contact via de mail, vraag over retourneren/ruilen.

Prijs van de schoenen, reactiesnelheid.

Dag Monica,
Ontzettend bedankt voor je review. Gelukkig passen de andere Veja's! Geniet er van deze lente en zomer:).

Lucas van egmond

Geweldig

Geweldige producten

Reactie Go-Britain.nl:

Lucas, we hebben je review helemaal over het hoofd gezien. Desalniettemin maak je ons ontzettend blij met je review!
Bedankt voor de genomen moeite en we doen ons best om elk seizoen te...
Bedankt voor de genomen moeite en we doen ons best om elk seizoen te verbeteren in de collecties.
Nog een hele fijne avond!

Millz

Hey Millz,
Hey Millz,
We hebben je review gemist, excuus! Bedankt dat je tijd hebt genomen om ons van feedback te voorzien. We waren niet op de hoogte dat onze verzendkosten hoger zijn dan in het buitenland. We hebben ons vergeleken met een aantal vergelijkbare spelers in Nederland en daar wijken niet zoveel vanaf. Maar we willen wel de verzendkosten in de nabije toekomst lager krijgen vooral omdat de retourkosten voor de klant hoger zijn geworden. We nemen je feedback zeker mee in de gesprekken als het gaat over de verzendkosten.
Fijne avond!

Remco

Service met hoofdletters en uitstekende communicatie. Top geregeld en vlot in huis.

Sterke communicatie voor 100% klanttevredenheid.

Shazia

Snelle en goeie service

Goede kwaliteit, snelle levering en vriendelijk en behulpzaam personeel