Product informatie

Liset

Zeer positief

Goede service

Jan Hendriks

Goed assortiment! prettige staf in de winkel

assortiment

Hey Jan,
Wat fijn dat je een review achterlaat. Bedankt voor de moeite!
Tot snel weer:)

Ervin Trisetyawati

Fast shipping and excellent packaging

Perfect for all

Hi Ervin,
Thank you for the review. Enjoy the Louvre cap!
Have a nice day!

Feline

Toffe collectie, niet standaard

Ze hebben echt een toffe collectie. Je merkt dat ze goed nadenken over wat ze willen aanbieden aan de klant. Ook merken die ik voorheen niet kende zoals Grimey. Super kwaliteit en toffe... Ze hebben echt een toffe collectie. Je merkt dat ze goed nadenken over wat ze willen aanbieden aan de klant. Ook merken die ik voorheen niet kende zoals Grimey. Super kwaliteit en toffe prints/borduursels. In de winkel is er meer te vinden dan de webshop dus ik breng eerder een bezoekje aan de winkel al is het voor de sfeer!

T. Wijnen

Eerste oordeel was wat negatief door beperkt contact en incidentele zaken, echter na telefonisch contact en prettig overleg is alle twijfel weggenomen.
Ondertussen schoenen ontvangen, zelfs...
Ondertussen schoenen ontvangen, zelfs een 2e paar besteld.

Prima opgelost, zeer tevreden!

Assortiment

Marcel ten Bouwhuys

Ervaring is zeer positief;

Service

Annika Eskes

Ik ontving de verkeerde spullen in mijn bestelling en heb hier contact over gehad. Ik zou ook een retourlabel krijgen om het pakket terug te sturen maar ik heb sindsdien helaas geen bericht meer... Ik ontving de verkeerde spullen in mijn bestelling en heb hier contact over gehad. Ik zou ook een retourlabel krijgen om het pakket terug te sturen maar ik heb sindsdien helaas geen bericht meer ontvangen

In eerste instantie een snelle reactie met een heldere uitleg en erg vriendelijk!

J Gomes

Zie score.
Ik bestelde 3 schoenen tegelijk bij verschillende bedrijven en die van jullie kwam als 2e binnen

M. Strijbosch

Online, besteld. In de winkel geretourneerd. Vriendelijke, nette afhandeling. Enige verbeterpunt is het in de toekomst verstrekken een (standaard) 'bewijs(je) van inlevering/retournering', wanneer... Online, besteld. In de winkel geretourneerd. Vriendelijke, nette afhandeling. Enige verbeterpunt is het in de toekomst verstrekken een (standaard) 'bewijs(je) van inlevering/retournering', wanneer de klant een online bestelling in de winkel retourneert. (Maar daar werd aan gewerkt, heb ik begrepen.)

Vriendelijkheid en brede assortiment (met toffe merken die je niet overal vindt).

Hi M.
Hi M.
Dank voor de moeite! Dat klopt. En je hebt volkomen gelijk dat dit het proces zo veel makkelijker maakt. We zouden dit graag middels een systeem willen oplossen zodat het digitaal te volgen blijft en daar zijn we nu inderdaad mee bezig.
Leuk om te lezen dat je bij ons merken vindt die je niet overal tegenkomt. Daar doen we het voor!
Fijne dag en tot snel weer!
Go-Britain team

Nathalie Ten ergert

Fijne webshop snelle levering!

Snelle levering en snel mail contact!

Hi Nathalie,
Het blijft fijn als het goede service wordt bevestigd. We doen ons best!
We hopen je snel weer terug 'zien'.
Manal