Product informatie

Super

Bestel er al jaren.

Hi AWH,
Hi AWH,
Bedankt voor je review! Je hebt volledig gelijk wat betreft je verbeterpunt. We hebben dit een korte tijd ingevoerd maar we merkte dat de weergave van o.a. foto's en tekst bij sommige klanten niet goed/duidelijk was. Systeemtechnisch zijn we hiermee bezig. We hopen dit z.s.m. door te voeren.
Tot snel!

S Berghorst

Goede kwaliteit en snelle service

Snelle service

Hi S.
We willen je bedanken voor de moeite om een review te plaatsen. Fijn dat onze service je bevalt:).
We hope to see u soon!

Franca van der Laan

Prachtige pet gekocht!

Kwaliteit product

Thijs

Bestel al jaren bij GoBritain en kwam vroeger nog in de shop in Utrecht. Altijd dope kleding met duidelijke foto's. Goede deals en snelle service en retours

Dope kleding. Goede productfoto's. Eerlijke prijzen

Hi Thijs,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te posten. We hopen je een keer te zien in Tilburg!
Go Britain Team

William Minderhout

Zeer tevreden

Zeer goede service

Hi William!
Thanks voor je feedback. We appreciate it.

Nino Simons

Ik kan niet reageren op jullie reactie, maar kunnen jullie mij een mail sturen naar ninosimons1@gmail.com om iets te regelen over de 2 bestellingen die fout zijn gegaan?

Nino Simons

Slecht ik heb 2 keer het verkeerde product ontvangen. 1 keer teruggestuurd en met de tweede genoegen genomen.

Snelle levering en aardig personeel

Hi Nino,
Hi Nino,
Dank voor je review. We hebben het over je bestelling destijds gehad in onze teammeeting. Mijn collega heeft helaas tweemaal dezelfde fout gemaakt. Hij baalde er enorm van en heeft het daarom aan het team voorgelegd om te kijken wat hij namens Go-Britain voor je kan betekenen. Hij heeft je daarom een aantal keren gebeld, maar we hebben helaas niets meer vernomen.
Mocht je nog geïnteresseerd zijn in een oplossing dan horen we dat graag.

Ivar Bos

Go Britain!

Altijd goede kwaliteit van kleding en behulpzame medewerkers.

Hi Ivar,
Bedankt voor je review hier doen we het voor! We hopen je snel weer te zien.

K On

Zeer tevreden

Goede afhandeling

Hi K On,
Bedankt voor je positieve review! We hopen je weer snel terug te zien. Fijn weekend!

Debby Gobets

Nvt

Hi Debby,
Hi Debby,
Dank voor je review! We begrijpen heel goed dat je wenst dat er een after pay optie wordt toegevoegd. Laten we eerlijk zijn, het is gewoon handig! Maar vanuit moraliteit willen we niet dat onze klanten schulden maken. Een schuld opbouwen met een After Pay optie zit in een klein hoekje en daar willen we niet liever niet aan meewerken.