Je aankoop wordt beschermd

Perfect

Snelle levering en goede communicatie.

Snel geleverd.

Groot assortiment

N.v.t.

Roeving

Goede service, er was iets onderweg kapot gegaan , na 1 belletje werd het dag erna al geleverd

Service

Van Belzen

In ons studentenhuis wilde wij een neon party organiseren. Hiervoor hadden wij lampen en enkele versieringen nodig. Via Google kwamen we bij de Glow Specialist terecht. Een bedrijf dat werkelijk...

De productinformatie en de goede foto's. Dit geeft goede en duidelijke informatie over het product dat de klant wilt aanschaffen. Het is ook een voordeel dat alles wat nodig is voor een feestje op één site besteld kan worden!
Snelle levering.

Bij de lampen zouden misschien wat voorbeelden geplaatst worden. Nu was de aankoop toch een gok, gelukkig pakte dat heel goed uit!

Prima website en de spullen die ik zocht.

Angela

Goede beschrijving van de producten en een snelle levering

Ik vond de papiersnippers in de doos erg onhandig, omdat bij het uitpakken de snippers meekomen.
Overigens begrijp ik wel dat dit gebruikt wordt ter opvulling van de doos.

Suzanne Kullberg

Ik heb een stel van 4 UV Glow textielverf gekocht. Met verzendkosten erbij was dit al vrij prijzig. Bij binnenkomst zagen we meteen al dat 2 van de 6 tubes aan de bovenkant kapot waren gescheurd. De...

Fijn dat ze zoveel producten hebben in de Glow categorie.

Pakketjes verzenden in een andere verpakkingen, waarbij de flesjes niet zo snel open scheuren.

Reactie Glow Specialist:

Beste Suzanne,
Vervelend dat de tubes u niet in goede staat hebben bereikt.
Had even gebeld naar ons toen u het ontdekt had want we hadden u direct even vervangende tubes kunnen toe sturen. We leveren tenslotte de volgende dag al.
Onze excuses voor het ongemak.

Anna-Lucia Rijff

Product erg netjes verpakt, levertijd mag echter sneller.

Veel keuze op site

Levertijd mag wel sneller

Reactie Glow Specialist:

Bedankt voor uw review,
We doen ons best om zo snel mogelijk te leveren.
U heeft op een maandag 17.50 uur besteld, dit is door ons op dinsdag verstuurd en woensdag afgeleverd. Alles wat voor 17.00 uur besteld is gaat dezelfde dag nog de deur uit.
Als het sneller moet,zult u dus ietsje vroeger op de dag moeten bestellen. Dan kunnen we de volgende dag al leveren.
Helaas wordt alles rond 17.30 uur afgehaald bij ons, we zitten aan die tijd vast.

Op het veld

Bij jullie ledlampes gekocht 1 set was stuk telefonisch kontakt met jullie gehad jullie zouden mij een nieuwe toesturen hoefde die kapotte niet retour te doen maar tot op heden nog geen nieuwe...

Graag ook doen wat er word afgesproken aan de telefoon een nieuwe toesturen dat valt een beetje tegen