gerhilde maakt

Ik ben al jaren klant bij dit bedrijf en heb er alleen maar goede ervaringen mee.

Ze communiceren vlot. Ik weet goed wanneer ik mijn levering mag verwachten.

Beste Gerhilde,
Bedankt voor uw mooie beoordeling.
Wij hopen u nog jarenlang als fijne klant te mogen behouden.
Groet,
Team Glazenflessenenpotten.

M. Massa Kemper

Korte communicatielijnen

Giorgio Pantekoek

Prima, geen commentaar

netjes geleverd

Brouwerij de Betuwe

Zeer goed geholpen bij een bestelfout van ons

kwaliteit en goede service

Wombat.the.Cat 'on Instagram'

Duidelijke info en assistentie ontvangen via de telefoon. Vriendelijke medewerkers! Heel tevreden van de levering.

kwaliteit en vlotte service

Maria Luz Rodriguez

Extremely expensive, I only order because it was an emergency, price almost double that other supplier for the exact same product

Supersnel bezorg

Dear Maria Luz Rodriquez,
Dear Maria Luz Rodriquez,
Thanks for your feedback. Our prices are due to our high standard of product availability and product reliability, quick delivery time, safe packaging and good service for our customers. Unfortunatly, at this moment we cannot offer a better price.
Ofcourse we will take your feedback into account!

Frits Weites

Prima, snel en goed geleverd.

Duidelijke website

Maria Pilidou

Het hele proces van bestellen, afhalen en dergelijke is prima. Het aangeschafte product (doppen op sapflessen) is echter niet in orde: van de 100 doppen zijn er 17 die doordraaien en niet bruikbaar... Het hele proces van bestellen, afhalen en dergelijke is prima. Het aangeschafte product (doppen op sapflessen) is echter niet in orde: van de 100 doppen zijn er 17 die doordraaien en niet bruikbaar zijn

Ik hoop op een goede oplossing hiervoor

Beste Maria,
Allereerst bedankt voor uw feed-back.
Wij hebben de niet bruikbare sluitingen netjes en snel met uw gecompenseerd en de situatie is opgelost.
U kunt altijd persoonlijk...
Beste Maria,
Allereerst bedankt voor uw feed-back.
U kunt altijd persoonlijk contact met ons opnemen, wij zijn u graag van goed dienst en denken in oplossingen.
Team Glazenflessenenpotten

Dirk Van Dyck

Alleen maar positieve punten op alle gebied.

De snelheid en volledigheid van de dienstverlening.

Gery Van Den Broeck