Robert Wibier

Snel en nauwkeurig

Ebo Roek

Netjes volgens afspraak

Rob van der Lelie

Goed, enig minpuntje is dat er alleen in de avond bezorgd wordt. Ook de tijden van bezorging verspringen regelmatig behoorlijk als je live meekijkt via track and trace.

Marinka Tenders

Heel goed

Marjolein Kemper

Snelle levering, op de hoogte gehouden worden van de levering. Product was zorgvuldig verpakt en voldeed aan wat ik verwachte (voldeed aan de omschrijving).

J van t Hof

Enorm snelle levering

Liesbeth Hillers

Niet prettig, intimiderend.
Geen duidelijke uitleg.
Niet prettig, intimiderend.
Geen duidelijke uitleg.
Heeft tenslotte 5 dagen geduurd, wat als ik al werklui had ingehuurd. Wie zou dat betalen??? In zijn geheel niet professioneel en ook niet Prettig.

B. Hoffman

Ruk, ruk.
Ruk, ruk.
Op vrijdag ochtend nog contact gehad of de bestelling toch echt wel binnen zou zijn. Ja tuurlijk, maakt u zich geen zorgen. Het wordt voor 12.00 uur verwerkt, dus maak u geen zorgen.
Krijg ik laat een mail van de transporteur dat de bestelling op maandag geleverd wordt.
Na een telefoontje kreeg ik doodleuk te horen dat er een foutje gemaakt is en dat ze dachten dat het met PostNl verstuurd zou worden maar helaas aangboden bij GLS.
Bij de vraag hoe we dit gaan oplossen, niet want het is al laat, u moet echt wachten tot maandag.
Bij de vraag om de bestelling te annuleren en het betaalde bedrag meteen terug te storten kreeg doodleuk te horen dat zij daar niet over gaat en doorverbinden niet mogelijk is.
Een rechtstreeks nummer is ook niet mogelijk.
Ik moet zeggen dat ze vriendlijk bleef en haar werk wel goed deed, de rest mag daar een voorbeeld aan nemen.
Dus morgen maar zelf op pad, verloren uren.
Ik snap niet waar de hoge ranking vandaan komt, want flexibiteit, 0,0.
Oplossend vermogen binnen het bedrijf, 0,0.
DRAMA.

M. de Vries-Venema