Wilfred Ravisé

Door de duidelijke informatie op de website kon ik, als leek op het gebied van behang, een goed keus maken voor wat in mijn situatie nodig was.

Sijtze de Vries

Aankoop glasvezelbehang +lijm.

Wim Schaap

Prima product maar slechte ervaringen met bezorgen. Twee leveringen in twee weken tijd. In verband met nieuwbouwwoning waar savonds niemand is, gekozen voor dagbezorging via Postnl. Bevestiging... Prima product maar slechte ervaringen met bezorgen. Twee leveringen in twee weken tijd. In verband met nieuwbouwwoning waar savonds niemand is, gekozen voor dagbezorging via Postnl. Bevestiging daarvan ontvangen. Vervolgens krijg ik een track en trace mail van trunkrs voor een avondlevering! Gebeld, sorry foutje maar moest een alternatief adres regelen om het toch savonds bezorgd te krijgen. Tweede bestelling weer voor daglevering gekozen en weer bevestigd gekregen. Vervolgens wederom een track en trace van trunkrs voor avondlevering!! Klantenservice na 5 keer bellen bleef onbereikbaar, mail gestuurd pas na levering antwoord gehad. Kwetsbare goederen door bezorger buiten neergezet.

Marieke Haalboom

Prima service! snelle levering en goed behang

Ram Leeuw

Fantastisch!

Bard Papegaaij

Zeer goed. Snelle levering, uitstekende keuze, het product was vakkundig verpakt.

Christien Vrijhof

Goede ervaring

Robert Wibier

Super geregeld

Eef De vries

Telefonische benadering is slecht. Levering goed en soepel.