Bart Henke

Ik heb op de duidelijke site van het bedrijf een goede en snelle bestelling kunnen plaatsen. Levering was ook snel en correct

Kees Akker

Perfect glasvezel behagt

Guido Smolders

Levering prima, zat wel een scheur in het behang en een vlek. Maar was omheen te werken. Kleinere verpakkingen lijm zou een verbetering zijn

Harry Arends

Supersnelle levering

peter Jorissen

Prima afgeleverd met een verzorgde verpakking

van Beuningen

Ik heb 27 november glasvliesbehang besteld en paar dagen later gekregen. Op 18 december (ongeveer 3 weken later) er achter gekomen dat ik 3 rollen over had a ruim €50,- per stuk. Netjes mailtje... Ik heb 27 november glasvliesbehang besteld en paar dagen later gekregen. Op 18 december (ongeveer 3 weken later) er achter gekomen dat ik 3 rollen over had a ruim €50,- per stuk. Netjes mailtje gestuurd over hoe ik kan retourneren en te horen gekregen dat dit onmogelijk is. Twee rollen zijn nota bene niet eens uit de verpakking gehaald, maar kon niet terug. Bizar slechte service! Je kan hier nooit teveel bestellen.

H. Pap

Snelle en goede levering tegen een betaalbare prijs.

Hugo de Vlaming

Prima prijs, ruim assortiment, levering kan beter niet de optie trunkers bevatten. Dan komen er namelijk iets van 3/4 auto's langs. Niet bepaald efficiënt te noemen.

Frans Bouwmeester

Materiaal en prijs goed, bezorging via Trunkrs geen aanrader