Dominic

Op vrijdag avond besteld maar geen bevestiging gekregen …maar alles maandag in huis, helemaal top

Maria

Voorstrijk, behang en behanglijm besteld. Helaas alleen de voorstrijk ontvangen. De rest al wel betaald en een mail ontvangen dat de bestelling afgehandeld is, wat dus zeker niet het geval is.... Voorstrijk, behang en behanglijm besteld. Helaas alleen de voorstrijk ontvangen. De rest al wel betaald en een mail ontvangen dat de bestelling afgehandeld is, wat dus zeker niet het geval is. Contact krijgen met dit bedrijf helaas nog niet gelukt.

Rudy Wedda

Denkt mee met de klant

Judith Schalk

Zeer flexibel en sterk voorgesausde glasvlies behang en lijm gekocht bij dit bedrijf. Wij kwamen behang tekort en hebben een extra bestelling geplaatst voor een rol behang en lijm. De volgende dag... Zeer flexibel en sterk voorgesausde glasvlies behang en lijm gekocht bij dit bedrijf. Wij kwamen behang tekort en hebben een extra bestelling geplaatst voor een rol behang en lijm. De volgende dag werd echter alleen de emmer lijm geleverd. Na contact opgenomen te hebben met verfzaak.nl stuurde ze een extra rol ondanks, dat de eerste, volgens hun systeem, toch echt onderweg was. De volgende dag werden inderdaad beide rollen geleverd. Echt super service. Zo konden wij vlot weer verder.

Maritha Rombout

Voor ons de eerste keer en we zijn super tevreden over de afhandeling van onze bestelling 👏🏼

Daniel Vanrothem

Zeer goed

Thomas Buijs

Zeer slecht! Mijn bestelling wel betaald maar niks ontvangen. Via de mail en de telefoon geen gehoor van glasvezelverbinding.nl!

R. Hoekstra

Materiaal wel snel geleverd, alleen was het niet compleet

Rene Duis

Fantastisch goede en snelle service en prijs technisch ook aantrekkelijk.

Mark

Heel goed, uitstekende service en bezorging naar wens