8.3/10
kwaliteit van het product

Veel goedkoper dan andere (internet) bedrijven. Glasconcept heeft echt moeite gedaan om mijn douchewand op korte termijn voor verhuizing te kunnen plaatsen. Plaatsing ook probleemloos. Klasse!

Axl Van Deynse

Snel en goed en voor een prijs waarvoor het in België blijkbaar niet lukt.

Als het goed is, valt er eigenlijk weinig op. Dat moet ook niet. Prijs/kwaliteit is top

Géén probleem dat ik cash moet betalen bij ontvangst. Maar dat was niet helemaal duidelijk gecommuniceerd op voorhand.

Goed. Vlotte en duidelijke communicatie.

Duidelijke antwoorden, goed mailcontact.

Verpakking / bescherming afgeleverde product zou wel wat beter kunnen. Was minimaal.

Zeer goed geholpen zowel per mail als tijdens een bezoek aan de showroom. De prijs/kwlaiteit verhouding is erg goed, de deur is netjes ingemeten en snel gemonteerd.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Netjes ingemeten en zeer snel gemonteerd.

wt van Mulken

Goede prijs kwaliteit

Nico van den Berg

Duidelijke offerte en geen verborgen kosten

Vakkundig personeel goede en professionele levering en plaatsing van de bestelde producten

Goede ervaring. Opmeten kon snel en levering ook. Geen aanmerkingen op geplaatste glaswand

Maakt waar wat ze zeggen

Pinnen bij levering

Snel, klantvriendelijkheid, behulpzaam, beleeft, stipt.
Wij waren erg blij met Glasconcept en zijn super tevreden.

Glasconcept heeft ons geholpen waar andere leveranciers ons hebben afgescheept. Deze andere leveranciers deden dat door een belachelijk hoge prijs te vragen voor een glazen deur ( het dubbele wat Glasconcept vroeg!), niet de maten komen opnemen voor een glazen deur, dat moesten we maar zelf doen of door te zeggen dat de offerteaanvraag in de spambox terecht was gekomen.

Geen verbeterpunten, ga zo door.

Correct, stipt, vriendelijke mensen. Hoewel ze uiteindelijk bijna twee jaar moesten wachten op plaatsen!

Vakkennis en meedenken in mogelijkheden.

van der vegt

Prima service .

Bij vragen nog per telefoon bereikbaar.

nee helemaal tevreden.