kwaliteit van het product

Noortje Brokamp

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe schuifdeur.

Duidelijk contact, vriendelijk personeel en prachtige kwaliteit.

Geen.

I. Stemfoort

Wat een butbedrijf is dit zeg. Heb een nieuwe douchedeur laten inmeten.....is te klein. Zit nu al meer dan 4 maanden met een deur die niet goed sluit...dus natte badkamer. Ze zijn al 3x wezen... Wat een butbedrijf is dit zeg. Heb een nieuwe douchedeur laten inmeten.....is te klein. Zit nu al meer dan 4 maanden met een deur die niet goed sluit...dus natte badkamer. Ze zijn al 3x wezen kijken, maar komen steeds met een oplossing die niet deugt!!! Ik moet er steeds zelf over bellen. Nu zeggen ze dat ze een oplossing aan t bedenken zijn en dat ik geduld moet hebben. Nou geduld heb ik gehad. Vreselijk wat een bedrijf!!!

Niet gevonden.

Beter meten en kijken. Past t niet, ligt de fout bij jullie en moeyen jullie rap voor een andere deur zorgen!!!!

Reactie Glasconcept.nl:

Jammer dat u dit zo ervaart.
Echter heeft u een douchecabine van ca 35 jaar oud.
Jammer dat u dit zo ervaart.
Echter heeft u een douchecabine van ca 35 jaar oud.
Bij het inmeten is door u gemeld dat u niet veel geld wilde uitgeven aan een nieuwe cabine, en u alleen de deur vervangen wenste te hebben.
Wij hebben zo goed mogelijk getracht om een passende deur voor uw cabine te maken met het oude hang en sluitwerk.
Helaas heeft u zelf de magneetstrip van deze oude cabine weggegooid en een gelijkwaardige magneetstrip is helaas niet meer te verkrijgen en dit is ook met u gecommuniceerd.
Wij hebben er alles aan gedaan om een passende magneetstrip te bemachtigen, maar gezien dit al ruim 30 jaar oud is, heeft dit even tijd nodig en ook dit is u al meerdere keren gemeld, jammer dan ook dat u deze reactie plaatst.

Brandt

Vakkundig en snel

Alles op maat, duidelijke communicatie, en komen afspraken na.

J. verhallen

Goed, altijd snelle reactie. Nette werknemers

goede communicatie

niet direct

Patricia

Top bedrijf

Snel, kundig, meedenkend en goede communicatie

De Jonge

De Jonge

Vriendelijk en snel en super kwaliteit !

NVT

Mj Paauwe

Deur besteld maar 2 keer de verkeerde deur. Mooie deur,maar niet die ik wou. Heb het gemeld maar hoor niks meer. Jammer hoor.

Mooie deuren

Geen smoesjes verzinnen

De Dobbelaere

Fantastisch

Snelheid van reacties van verkoop afdeling, het plannen van de afspraak en het plaatsen. Iedereen is heel erg vriendelijk en denken met de klant mee.

Meer foto's op de website.

Jan Siepelinga

Eén groot drama!!!

heb ik niet kunnen ontdekken, prutswerk was het:
heb ik niet kunnen ontdekken, prutswerk was het:
Mijn klus was glasplaten plaatsen op een vide in een vakantiewoning. In plaats van half maart is dit half juli afgerond (4 maanden te laat!) en niet eens tot volle tevredenheid (soort belastingdienst: mooier kunnen we het niet maken). Echt alles wat mis kon gaan is mis gegaan. Verschillende keren ben ik voor niets naar de vakantiewoning gereden, was er verkeerd ingemeten, klopte het glas niet etc. Tot overmaat van ramp valt een glasplaat naar beneden, is de vloer behoorlijk beschadigd. De communicatie was onder de maat, terugbelverzoeken werden genegeerd of werden via e-mail afgedaan.
Klap op de vuurpijl was dat de verzekeringsmaatschappij mij het schadebedrag van de vloer had gemaild (bijna € 1500 ex. BTW) en dat mij doodleuk € 1200 wordt overgemaakt. Ik hoop dat niemand dit ooit overkomt, verschrikkelijk. Onbetrouwbaar!

Simpelweg het opgedragen werk (goed) doen en leren communiceren en correct zijn in alles!

Veronique

Top bedrijf! Douchecabine op maat laten maken. Past perfect, goede Service en contact. Heel blij mee en zeker een aanrader!

Communicatie, professioneel, prijs en advies