Glasconcept.nl

Glasconcept.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Glasconcept.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company523
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Glasconcept.nl met 9/10. Gebaseerd op 523 ervaringen.
kwaliteit van het product

Zeer goed (9/10)

Zeer klantvriendelijk en geduldig. Reageren snel.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Door omstandigheden moest onze badkamer maar liefst vijf keer opnieuw betegeld worden. de plaatsing van onze douchedeur moest dus elke keer weer uitgesteld worden. wij voelden ons erg bezwaard, maar voor glas concept was dat geen enkel probleem. toen de badkamer dan toch eindelijk klaar was, werd de deur binnen een week geplaatst. mooie deur, goede kwaliteit.

Eric
Eric

Goede service, productkennis, vriendelijk, betrouwbaar.

Duidelijk op de site aangeven welke bematingen dienen te worden opgegeven, liefst visueel. Terugkoppeling van de te produceren deur in dezelfde bematingen, zodat je ook kunt controleren of er geen fout gemaakt wordt voordat je accoord geeft. Betaling met mobiele pin.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik ben prima tevreden, vragen worden goed beantwoord, zowel via email als telefonisch, prima product geleverd dat geheel aan de verwachtingen voldoet, nette aflevering geheel volgens afspraak en op tijd. goed advies bij aflevering. voordeel is dat je geen aanbetaling hoeft te doen, nadeel is de contante betaling bij aflevering.. ook kon ik de afmetingen niet geheel controleren omdat de opgegeven maat niet de maat tot de onderkant van het scharnier is. alles klopte wel en paste precies.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik ben zeer te vrezen over glasdeur en wand.
goed maatwerk netjes op tijd geleverd.
en scherp in prijs ben zeer tevreden..
meulendijks installaties someren.

Gerlof Bierma
Gerlof Bierma

Snelheid

Beter uitgesplitste factuur

Snel; vriendelijk; betrouwbaar;.

Onacceptabel (1/10)

afspraken nakomen of verantwoording nemen voor zelf gemaakte fouten

Reactie Glasconcept.nl:

We hebben helaas tijdens het inmeten een fout gemaakt.
Onze excuses. Wij hebben u aangeboden een nieuwe wand te leveren zonder bijkomende kosten.

Wilt u ons in de gelegenheid stellen om opnieuw in te meten en de wand te leveren.

Score voor Glasconcept.nl:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Niet betrouwbaar. ondanks duidelijke afspraken drie middagen zitten wachten en niet komen opdagen. de douchewand is gewoon fout ingemeten. echter na betaling blijft er weinig over van de service. kortom veel beloftes maar nazorg of afspraken nakomen ho maar.

Jos

prima bedrijf..
snelle levering.

Rob Klooster Timmerwerken
Rob Klooster Timmerwerken

Vakkundige montage en vriendelijk personeel

Ik heb het bedrijf aan geschreven en mijn mail afgesloten met mijn naam. In het antwoord beginnen jullie met Beste.... zonder naam. Ik zou het beter vinden als je dan ook begint met Beste Rob

Goede ervaring.

Hendriks
Hendriks

Persoonlijk advies en goede aflevering

Meer informatie op site zou prettig zijn ( voorbeelden materiaal ed)

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima communicatie en service.

Teunissen
Teunissen

Vriendelijkheid, kwaliteit, vakmanschap, betaalbaar

Soms een snellere terugkoppeling zou wenselijk zijn. Even een berichtje dat de mail is ontvangen

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Positief, komen afspraken na, keurige oplevering en elke dag aan t genieten vh resultaat.

Angelique

Glasconcept heeft een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. de medewerkers reageren snel en helpen met alle vragen. voorafgaand aan de levering wordt netjes doorgegeven hoe laat de producten worden geleverd. zal hier een volgende zeker weer bestellen.

Bedrijfsinformatie

Glasconcept is al jaren een gekende speler op de Nederlandse en Belgische markt. Met op maat gemaakte glazen douchedeuren en/of -wanden, binnendeuren en keuken achterwanden, binnen 14 dagen geleverd op ieder gewenst adres in Nederland en België. Zonder vooruitbetaling, u betaald pas bij levering/plaatsing.
Adres
Postbus 2054