kwaliteit van het product

I Dekkers

Twee glazendouchewanden en glazen schuifdeur besteld. Vooraf ben ik de showroom geweest in Kapelle en daar heb de verschillende voorbeelden gezien en hele nuttige informatie gehad om tot de beste... Twee glazendouchewanden en glazen schuifdeur besteld. Vooraf ben ik de showroom geweest in Kapelle en daar heb de verschillende voorbeelden gezien en hele nuttige informatie gehad om tot de beste keuze te komen. Inmiddels is alles geïnstalleerd en het ziet er prachtig uit!

Denkt mee met het vinden van de beste oplossing, snelle service en breed assortiment. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pio Betker

Fijn bedrijf om mee zaken te doen.

Komen de afspraken na

Nee

René Mouwen

Zeer van positieve ervaring met Glasconcept.
Op alle fronten zeer klantvriendelijk, efficiënt en vakkundig. Een plezier om met Glasconcept zaken te doen. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

Zoals eerder aangegeven: vakkundigheid, klantvriendelijkheid en het meedenken/adviseren.

N.v.t.

P. J. Blaak Ambachtelijk Timmerman

Fijn overzichtelijke webshop met direct de werkelijke prijs, snelle rectie op de aanvraag, heldere opdrachtbevestiging met weer een snelle reactie bij opmerkingen, alles volgens afspraak afgehandeld.

Eerlijk, transparant, adequaat

Maatschetsen van het beslag tonen, zodat er vooraf bepaald kan worden of het in het werk toe te passen is.

Eric Verbrugge

Wij hebben een douchedeur besteld en door hen laten opmeten en plaatsen

Komen alle afspraken na.

Schroeven binnenzijde douchedeur kan denk ik wel mooier weggewerkt worden.

Picavet

Prima ervaring met dit bedrijf

goede duidelijke offerte, snelle reacties, goede prijs-kwaliteitsverhouding en deskundige installatie

Fam van der Meer

En glaswand op een vide laten plaatsen. Duidelijke communicatie en persoonlijke service. Op de dag van installatie wat tegenslagen gehad die niet aan Glasconcept lagen, maar de installateurs hebben... En glaswand op een vide laten plaatsen. Duidelijke communicatie en persoonlijke service. Op de dag van installatie wat tegenslagen gehad die niet aan Glasconcept lagen, maar de installateurs hebben dat prima opgepakt en zijn gebleven tot het af was.

Veel verschillende opties en mogelijkheden uitgewerkt

Sander Berkhof

Prachtige kwaliteit en duidelijke afspraken

Mooie afwerking, precies zoals verwacht

Anton Marijnissen

In eerste instantie was ik terughoudend over her verloop van afhandeling van offerteaanvraag

Wellicht ter overweging om de afhandeling van aanvragen te verbeteren. Kwam bij mij een beetje rommelig over.

CdV

Positief

korte lijntjes en goed advies

wellicht handig om bij de opdrachtbevestiging een tekening mee te sturen