kwaliteit van het product

Goede ervaring. Opmeten kon snel en levering ook. Geen aanmerkingen op geplaatste glaswand

Maakt waar wat ze zeggen

Pinnen bij levering

Snel, klantvriendelijkheid, behulpzaam, beleeft, stipt.
Wij waren erg blij met Glasconcept en zijn super tevreden.

Glasconcept heeft ons geholpen waar andere leveranciers ons hebben afgescheept. Deze andere leveranciers deden dat door een belachelijk hoge prijs te vragen voor een glazen deur ( het dubbele wat... Glasconcept heeft ons geholpen waar andere leveranciers ons hebben afgescheept. Deze andere leveranciers deden dat door een belachelijk hoge prijs te vragen voor een glazen deur ( het dubbele wat Glasconcept vroeg!), niet de maten komen opnemen voor een glazen deur, dat moesten we maar zelf doen of door te zeggen dat de offerteaanvraag in de spambox terecht was gekomen.

Geen verbeterpunten, ga zo door.

Correct, stipt, vriendelijke mensen. Hoewel ze uiteindelijk bijna twee jaar moesten wachten op plaatsen!

Vakkennis en meedenken in mogelijkheden.

Nee

van der vegt

Prima service .

Bij vragen nog per telefoon bereikbaar.

nee helemaal tevreden.

Fahad

Alles tot in de puntjes geregeld, vanaf de aanvraag van de offerte via de website tot en met de uiteindelijke levering. Goed telefonisch bereikbaar voor vragen.

Snel, deskundig en klantvriendelijk.

Levering alleen tot de deur op begane grond. Zou fijn zijn als de mogelijkheid bestond om ook op hogere verdiepingen geleverd kan worden.

Iwan

Top! Behuplzaam, meedenken, relatief betaalbaar

Monteur belde met praktische tips voor installatie

Montage tekening erg onduidelijk/korrelig

Wi willems

Na online bestelling
Kort daarna telefonisch contact met goede info tbv de bevestigingsorder

Open communicatie

Er zat de verkeerde afsluitstrip
De chauffeur zou een nieuwe laten opsturen maar dit gebeurde niet even extra moeten bellen over stand van zaken kort daarna ontvangen?

Goede en prettige ervaring. Glaswand ziet er mooi uit en is correct geplaatst.

Komen afspraken na en goede montage

nvt

Hans Dankers, Rotterdam

Vlotte to the point communcatie. Afspraken worden uiterst punctueel nagekomen. Een servicevraag werd per ommegaande gehonoreerd met een bezoekje waar de vraag direct werd opgelost (nastellen... Vlotte to the point communcatie. Afspraken worden uiterst punctueel nagekomen. Een servicevraag werd per ommegaande gehonoreerd met een bezoekje waar de vraag direct werd opgelost (nastellen douchedeur) . Kortom uitstekende service en goede producten.

Punctualiteit. En goede communicatie van hun backoffice.