kwaliteit van het product

Christiaan Weeling

Bij ons bezoek aan jullie showroom waren wij overtuigd dat onze aanstaande koop van 3 glazen deuren bij Glasconcept de juiste was.
Bij de montage van de deuren waren wij verrast door de...
Bij de montage van de deuren waren wij verrast door de kundigheid en correctheid van de monteurs.
wij zijn zeer tevreden en blij met onze aanschaf en kunnen met een gerust hart Glasconcept aanbevelen bij een ieder die er over nadenkt glazen deuren aan te schaffen.

correct,kundig en goed geprijsd.

al krijg ik nog een jaar om daar over na te denken ik kan mij daar niets bij voorstellen.

Anco de Blok

Goede service!
Geen gedoe gewoon goed en direct!

Snelle reactie op vragen.

Duidelijkere manier om maten van glas op te geven om snel tot een offerte te komen.

Jasper de Rijk

Mijn ervaring - bestelling pendeldeuren, incl. inmeten en plaatsen zijn positief. Het geheel ziet er netjes uit.

Tweede goede ervaring gehad met Glasconcept. Inmeten en installeren zonder problemen en goede kwaliteit.

Communicatielijnen zijn superdirect, afspraken worden nagekomen.

Duidelijkere website

Tonnie de Roos

Ten eerste is het product prachtig. Een sieraad in mijn huis. Ervaren mensen die het kwamen plaatsen.

Wat mij was opgevallen is de korte wachttijd. Zowel van het opmeten als het plaatsen.

Geen.

Bram

Douchedeur gekocht. Netjes op tijd geleverd en ziet er goed uit.

Scherpe prijzen en snelle levertijd !

Communicatie (voorlichting) aan de klant kan wellicht iets beter.

Herman

Goede ervaring met Glasconcept.nl
Volgens mij prijstechnisch prima en de service is goed.

Persoonlijke service, wordt goed meegedacht over meest geschikte moment van bezorgen.

Nee.

Jasmin

Positief

prima en snel werk gedaan

nee

Sade

Super tevreden!

De monteurs denken echt goed mee. Doen goede suggesties en bij twijfel vragen ze wat je het liefst hebt (in principe logisch maar heb genoeg bedrijven meegemaakt die dan doen wat ze willen om snel... De monteurs denken echt goed mee. Doen goede suggesties en bij twijfel vragen ze wat je het liefst hebt (in principe logisch maar heb genoeg bedrijven meegemaakt die dan doen wat ze willen om snel door te kunnen). Was hier echt heel erg tevreden over!

Stephanie

Hele goeie ervaringen met glasconcept. In het verleden al een mooie douchewand laten maken en plaatsen en onlangs een glazenwand voor in de keuken. Snelle service, duidelijke communicatie en heel... Hele goeie ervaringen met glasconcept. In het verleden al een mooie douchewand laten maken en plaatsen en onlangs een glazenwand voor in de keuken. Snelle service, duidelijke communicatie en heel vriendelijk.

Snelheid, klantvriendelijkheid en service