kwaliteit van het product

Zeer goed en deskundig!

Goede en duidelijke communicatie en komen afspraken na!

gevelreiniging W&M

Snel, goede prijs en kwaliteit verhouding

snel reageren maar ook snel plaatsen

alles is uitstekend

Geweldig, goed geregeld

Communicatie

Bellen als er om gevraagd is

Prima service van inmeten tot plaatsen en dit voor een prima prijs.

Goed advies over de toepassing (glazen douchewand) en goede communicatie.

after sales was er niet. wellicht ene check doen of alles naar tevredenheid is.

Nico

Glasconcept heeft bij ons een maatwerk douchedeur plus een glazen keukenachterwand geleverd. Zowel het inmeten als het monteren is professioneel en prima gegaan. De medewerkers wisten goed waar ze... Glasconcept heeft bij ons een maatwerk douchedeur plus een glazen keukenachterwand geleverd. Zowel het inmeten als het monteren is professioneel en prima gegaan. De medewerkers wisten goed waar ze mee bezig waren en werkten netjes en secuur. Het bedrijf komt op mij over als een degelijk no-nonsens bedrijf dat graag goed werk levert voor een nette prijs.

Flexibiliteit in afwerking van glas en opties
Goede prijs/prestatie verhouding
Professionele buitendienst

De communicatie per mail na het plaatsen van een opdracht kan nog wat duidelijker. Je verwacht na een bestelling een snelle bevestiging.

Henk

Prima bedrijf. Concreet. Goed product en nette levering. Inbouwen is wel prijzig helaas. Hadden dit ook graag overgelaten aan dit bedrijf maar was duur. Inmeten daarentegen is weet zeer netjes vwb... Prima bedrijf. Concreet. Goed product en nette levering. Inbouwen is wel prijzig helaas. Hadden dit ook graag overgelaten aan dit bedrijf maar was duur. Inmeten daarentegen is weet zeer netjes vwb prijs.

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Prijs inbouw.

J. Schobben

Prima.

Houdt zich aan de afspraken.

Prima product, prima service.

Kampshofbouw

Snelle reactie op offerte . Snelle levering perfect dus

Snelle service . Fijn dat maatwerk glas snel bij de klant staat

Nee

Yvonne

Spiegel op maat besteld voor in de badkamer. Juist voor dit bedrijf gekozen vanwege de coating die zij aanbieden. De spiegel werd in een tegelwand geplaatst en was dus uitgemeten op de mm. Ik heb... Spiegel op maat besteld voor in de badkamer. Juist voor dit bedrijf gekozen vanwege de coating die zij aanbieden. De spiegel werd in een tegelwand geplaatst en was dus uitgemeten op de mm. Ik heb hier op voorhand meermaals mail contact over gehad.
Helaas toen de spiegel werd geleverd bleek deze schade te hebben op een hoek en hebben deze niet aangenomen.
Even later kregen wij de nieuwe spiegel opnieuw aangeleverd. Deze uiteraard gecheckt op schade maar gelukkig helemaal gaaf. Stom want daardoor vergeten na te meten. En tijdens het plaatsen bleek de spiegel ruim een cm te kort. Balen als een stekker maar met geen andere mogelijkheid dan te plaatsen aangezien de lijm er al op zat en de badkamer kitten even later zou komen.
Bedrijf gemaild en gaven uiteindelijk toe dat ze de beschadigde spiegel geslepen hebben en daardoor dus ruim een cm te korte spiegel geleverd hebben. Dit is ronduit asociaal zeker gezien ze precies wisten dat de afmetingen van groot belang waren! Ik heb het bedrijf de mogelijkheid gegeven zelf te komen met een oplossing of een vergoeding maar die mocht ik zelf bedenken. Dus toen gevraagd de gehele aankoopprijs minus de leveringskosten, en toen bleef het stil.
Heb je een op maat gemaakt kwaliteitsproduct nodig dan zou ik dus zeker hier niet bestellen!