kwaliteit van het product

Anoniem-Rotterdam

Voor een schuifdeur voor onze douche heb ik bij dit bedrijf en nog 20 andere bedrijven een offerte aangevraagd. Glasconcept was de enige die op zeer korte termijn iemand langs stuurde om op te komen... Voor een schuifdeur voor onze douche heb ik bij dit bedrijf en nog 20 andere bedrijven een offerte aangevraagd. Glasconcept was de enige die op zeer korte termijn iemand langs stuurde om op te komen meten. Deze persoon heeft niet alleen gemeten maar ook meegedacht om tot een betere en veel goedkopere oplossing te komen. De installatie verliep snel en voorspoedig en werd uitgevoerd door twee bijzonder aardige en vakkundige medewerkers. Al met al erg tevreden en een aanrader!

Medenken om tot de beste oplossing te koomen. Snelle en makkelijke communicatie. Zeer kundige en vriendelijke medewerkers.

Eigenlijk niet. Ik kan me voorstellen dan mensen wellicht eerder een datum en tijdstip voor montage willen weten, dit in verband met eventueel andere activiteiten.

Helen

Prima en snelle levering. mooi, netjes en niet duur

snelle reactie, mooie producten

Goed!! De mensen weten waar ze over hebben. Bij het inmeten denken ze goed met je mee. Zo komen we samen tot het beste.

Meedenken met de klant!

Zijn er niet!

Musica Instrumentalis

Vlotte service en afhandeling

Snelle levering tegen concurrerende prijzen

Johan

Perfekt bedrijf, alles volgens afspraak, correcte levering en een prima uitleg , gewoon een super bedrijf!

Zie bovenstaande

Kan niet beter!

Leonne Hodiamont

Heel fijne, en vakkundige mensen. Zeer mooi product en uitstekende communicatie tijdens bestelprocedure.

Goede communicatie en zeer vakkundige mensen. Bij vragen of wijzigingen altijd zeer vriendelijk te woord gestaan.

Geen enkele, van mij krijgt dit bedrijf een dikke pluim. Gewoon top.

Leonne Hodiamont

Keurig alles opgemeten en mooi product geleverd. Douchewand en douchedeur.

Zeer kundige en vriendelijke monteuren.

Geen enkel verbeterpunt. Ben zeer tevreden over het hele proces; van opmeting en levertijd tot plaatsing van het product.

Rob

Leveren prachtige producten af, geven zeer deskundig advies en ze komen hun gemaakte afspraken na.

Snelle offerte, Persoonlijk contact, vakkundig advies bij het inmeten en plaatsen

Geen verbeter tips, wel een tip voor nog twijfelende klanten..... niet twijfelen gewoon doen !

C. Veth

Prima bedrijf, komt gemaakte afspraken na

Product wat we besteld hadden (een glazen deur)werd vakkundig geiinstalleerd.

Wat ik jammer vond is dat we niet met 30 dagen konden betalen