kwaliteit van het product

Teunissen

Positief, komen afspraken na, keurige oplevering en elke dag aan t genieten vh resultaat

Vriendelijkheid, kwaliteit, vakmanschap, betaalbaar

Soms een snellere terugkoppeling zou wenselijk zijn. Even een berichtje dat de mail is ontvangen

Angelique

Glasconcept heeft een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. De medewerkers reageren snel en helpen met alle vragen. Voorafgaand aan de levering wordt netjes doorgegeven hoe laat de producten worden... Glasconcept heeft een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. De medewerkers reageren snel en helpen met alle vragen. Voorafgaand aan de levering wordt netjes doorgegeven hoe laat de producten worden geleverd. Zal hier een volgende zeker weer bestellen.

Karen Spiekerman

Super ervaring: advies, op tijd, goede afspraken, top levering. Zeker voor herhaling vatbaar

Allss

F van Hooydonk

Goed, komen afspraken na.

Duidelijke website

Goede kwaliteit, snelle levering, goede service

Uitstekende service

Grootjen

Goed contact, afspraken nagekomen

Scherpe prijs en goede service

Website adverteert met 14 dagen levering, maar die kan door omstandigheden (zoals bij mij) met enige dagen worden overschreden. Eerder even contact opnemen om dit aan te kondigen ipv. een belletje... Website adverteert met 14 dagen levering, maar die kan door omstandigheden (zoals bij mij) met enige dagen worden overschreden. Eerder even contact opnemen om dit aan te kondigen ipv. een belletje van mij na verstrijken van "deadline" zou beter overkomen.

Caroline Castelijn

Snelle en goede afwikkeling van zaken.

De afspraken zijn steeds snel en goed nagekomen.
Het betrof bij ons het vervangen van een glazen deur met eigen beslag en handgrepen.
Men is de deur thuis komen opmeten en vervolgens is...
De afspraken zijn steeds snel en goed nagekomen.
Men is de deur thuis komen opmeten en vervolgens is de deur zeer snel keurig geplaatst.

Niet van toepassing.

Snelle service, goed meedenken

Alles staat erop

Het is wat lastig zoeken, boomstructuur zou handig zijn

hans rotterdam

Glazen binnendeur / van offerte tot plaatsing, uitstekend gedaan

offerte kan beter / meer details

Wil Klijs

Prima service,kwaliteit en prijs.
Nette vakbekwame en behulpzame monteurs.
Snelle levering.
Prima advies.