kwaliteit van het product

Sonja

Goeie service, van offerte tot plaatsing, eerlijke en duidelijke communicatie, prachtig resultaat!

Snelle communicatie, eerlijkheid.

Geen, het was top!

Katja

Fijne communicatie, goede levering en mooi maatwerk. Aanrader!

Prijs kwaliteit is meer dan in orde.

Door omstandigheden moest onze badkamer maar liefst vijf keer opnieuw betegeld worden. De plaatsing van onze douchedeur moest dus elke keer weer uitgesteld worden. Wij voelden ons erg bezwaard, maar... Door omstandigheden moest onze badkamer maar liefst vijf keer opnieuw betegeld worden. De plaatsing van onze douchedeur moest dus elke keer weer uitgesteld worden. Wij voelden ons erg bezwaard, maar voor Glas Concept was dat geen enkel probleem. Toen de badkamer dan toch eindelijk klaar was, werd de deur binnen een week geplaatst. Mooie deur, goede kwaliteit.

Zeer klantvriendelijk en geduldig. Reageren snel.

Eric

Ik ben prima tevreden, vragen worden goed beantwoord, zowel via email als telefonisch, prima product geleverd dat geheel aan de verwachtingen voldoet, nette aflevering geheel volgens afspraak en op... Ik ben prima tevreden, vragen worden goed beantwoord, zowel via email als telefonisch, prima product geleverd dat geheel aan de verwachtingen voldoet, nette aflevering geheel volgens afspraak en op tijd. Goed advies bij aflevering. Voordeel is dat je geen aanbetaling hoeft te doen, nadeel is de contante betaling bij aflevering.. Ook kon ik de afmetingen niet geheel controleren omdat de opgegeven maat niet de maat tot de onderkant van het scharnier is. Alles klopte wel en paste precies.

Goede service, productkennis, vriendelijk, betrouwbaar.

Duidelijk op de site aangeven welke bematingen dienen te worden opgegeven, liefst visueel. Terugkoppeling van de te produceren deur in dezelfde bematingen, zodat je ook kunt controleren of er geen... Duidelijk op de site aangeven welke bematingen dienen te worden opgegeven, liefst visueel. Terugkoppeling van de te produceren deur in dezelfde bematingen, zodat je ook kunt controleren of er geen fout gemaakt wordt voordat je accoord geeft. Betaling met mobiele pin.

Ik ben zeer te vrezen over glasdeur en wand
goed maatwerk netjes op tijd geleverd
En scherp in prijs ben zeer tevreden.

Meulendijks Installaties someren

Gerlof Bierma

Snel; Vriendelijk; Betrouwbaar;

Snelheid

Beter uitgesplitste factuur

Niet betrouwbaar. Ondanks duidelijke afspraken drie middagen zitten wachten en niet komen opdagen. De douchewand is gewoon fout ingemeten. Echter na betaling blijft er weinig over van de service.... Niet betrouwbaar. Ondanks duidelijke afspraken drie middagen zitten wachten en niet komen opdagen. De douchewand is gewoon fout ingemeten. Echter na betaling blijft er weinig over van de service. Kortom veel beloftes maar nazorg of afspraken nakomen ho maar.

afspraken nakomen of verantwoording nemen voor zelf gemaakte fouten

Reactie Glasconcept.nl:

We hebben helaas tijdens het inmeten een fout gemaakt.
Onze excuses. Wij hebben u aangeboden een nieuwe wand te leveren zonder bijkomende kosten.
Wilt u ons in de gelegenheid stellen om...
We hebben helaas tijdens het inmeten een fout gemaakt.
Wilt u ons in de gelegenheid stellen om opnieuw in te meten en de wand te leveren.

Jos

Heldere communicatie.

Niet direct

Rob Klooster Timmerwerken

Goede ervaring

Vakkundige montage en vriendelijk personeel

Ik heb het bedrijf aan geschreven en mijn mail afgesloten met mijn naam. In het antwoord beginnen jullie met Beste.... zonder naam. Ik zou het beter vinden als je dan ook begint met Beste Rob

Hendriks

Prima communicatie en service

Persoonlijk advies en goede aflevering

Meer informatie op site zou prettig zijn ( voorbeelden materiaal ed)