kwaliteit van het product

Monique

Wij hebben via Glasconcept een douchedeur op maat besteld. Zij konden op korte termijn langskomen om in te meten. Duidelijke offerte met een nette prijs. Snel geleverd en netjes gemonteerd naar onze... Wij hebben via Glasconcept een douchedeur op maat besteld. Zij konden op korte termijn langskomen om in te meten. Duidelijke offerte met een nette prijs. Snel geleverd en netjes gemonteerd naar onze wensen.

Snelle en prettige communicatie. Eerlijke prijs

Zeer goede ervaring betreffende prijs kwaliteit verhouding en komen afspraken na. Nette en correcte montage.

Prima, hebben zich aan alle afspraken gehouden en een goed product geleverd. Bovendien zeer netjes en schoon gewerkt ..... ook niet onbelangrijk!

zie boven

Duidelijke communicatie. Nette plaatsing. Goede prijs.

fam. Ophuis

Fantastich bedrijf, geen vraag was teveel. Glasdeur op maat besteld, werd keurig op tijd door het bedrijf zelf bezorgd, alle scharnieren vooraf afgesteld en al. Tijdens de koffie kregen we uitleg... Fantastich bedrijf, geen vraag was teveel. Glasdeur op maat besteld, werd keurig op tijd door het bedrijf zelf bezorgd, alle scharnieren vooraf afgesteld en al. Tijdens de koffie kregen we uitleg hoe we dit het beste zelf konden monteren.

Kwaliteit is erg goed. Het persoonlijk contact vonden we erg prettig, het moet immers mooi en goed zijn EN passen.

Hugo Harmsen

Ik kan alleen maar een zeer positief oordeel geven, afspraak is snel gemaakt, beloftes worden nagekomen, en de lijntjes zijn kort

Prijs - kwaliteits verhouding

Anoniem-Rotterdam

Voor een schuifdeur voor onze douche heb ik bij dit bedrijf en nog 20 andere bedrijven een offerte aangevraagd. Glasconcept was de enige die op zeer korte termijn iemand langs stuurde om op te komen... Voor een schuifdeur voor onze douche heb ik bij dit bedrijf en nog 20 andere bedrijven een offerte aangevraagd. Glasconcept was de enige die op zeer korte termijn iemand langs stuurde om op te komen meten. Deze persoon heeft niet alleen gemeten maar ook meegedacht om tot een betere en veel goedkopere oplossing te komen. De installatie verliep snel en voorspoedig en werd uitgevoerd door twee bijzonder aardige en vakkundige medewerkers. Al met al erg tevreden en een aanrader!

Medenken om tot de beste oplossing te koomen. Snelle en makkelijke communicatie. Zeer kundige en vriendelijke medewerkers.

Eigenlijk niet. Ik kan me voorstellen dan mensen wellicht eerder een datum en tijdstip voor montage willen weten, dit in verband met eventueel andere activiteiten.

Helen

Prima en snelle levering. mooi, netjes en niet duur

snelle reactie, mooie producten

Goed!! De mensen weten waar ze over hebben. Bij het inmeten denken ze goed met je mee. Zo komen we samen tot het beste.

Meedenken met de klant!

Zijn er niet!