kwaliteit van het product

Christel

Supertevreden over dit bedrijf???Wij hebben een glazen binnendeur en een gekleurde glaswand in de badkamer laten plaatsen.Het ziet er prachtig uit.Goede kwaliteit.Enorm vriendelijke mensen met... Supertevreden over dit bedrijf???Wij hebben een glazen binnendeur en een gekleurde glaswand in de badkamer laten plaatsen.Het ziet er prachtig uit.Goede kwaliteit.Enorm vriendelijke mensen met vakkennis.Ze doen wat ze beloven.Hier kom ik zeker terug voor mijn toekomstige projecten in ons nieuwe huis.Ik beveel hen ook aan bij mijn vrienden!

Goede kwaliteit.Vriendelijke mensen.Doen wat ze beloven.

Ik zou niet weten wat….

Lou Cheng

Prettige ervaring met de verkoop afdeling

Prijs en kwaliteit

Iets meer voorbeelden op de website van de verschillende mogelijkheden en het verschil tussen de deuren.

Reactie Glasconcept.nl:

Hartelijk dank voor uw review.
We nemen uw verbeterpunten zeker mee een gaan kijken om meer foto's op onze website te zetten.
Als u toegang heeft tot facebook of instagram kan u op onze...
Hartelijk dank voor uw review.
Als u toegang heeft tot facebook of instagram kan u op onze pagina ook veel foto's terug vinden van recente opdrachten.
Veel plezier van uw mooie stalen schuifdeur.
Het team van Glasconcept.

CHristophe

ZEER GOED

zeer goede opvolging/ goed contact / goede prijs-kwaliteit

BTW regelgeving van Belgie voor particulieren in orde brengen ref renovatie aan 6%

Nikola

Aluminium/steellook schuifdeuren

Betrokken en vriendelijke eigenaar. Heeft ons van goed advies voorzien voor een schuifdeur/scheidingswand. De schuifdeurendeuren zijn een prachtige eyecatcher geworden! Daarnaast heel functioneel,... Betrokken en vriendelijke eigenaar. Heeft ons van goed advies voorzien voor een schuifdeur/scheidingswand. De schuifdeurendeuren zijn een prachtige eyecatcher geworden! Daarnaast heel functioneel, want het geluid wordt aanzienlijk gedempt! En dat allemaal voor een vriendelijke prijs, echte toppers!

Het plaatsen bij ons was lastig ivm ontbrekende draagconstructie in plafond, maar dat is snel en vakkundig opgelost.

Douchedeur plaatsen

Vriendelijke installateurs

Beroerde communicatie en advies. Iemand van het bedrijf kwam langs en adviseerde een bepaalde douchedeur die, toen het 6 weken later werd geplaatst, helemaal niet geschikt was voor onze badkamer... Beroerde communicatie en advies. Iemand van het bedrijf kwam langs en adviseerde een bepaalde douchedeur die, toen het 6 weken later werd geplaatst, helemaal niet geschikt was voor onze badkamer (vloer loopt niet goed af). Vervolgens kwam er weer iemand ander langs om dit te constateren en een dorpel te laten plaatsen. Dit duurde vervolgens weer een lange tijd. Al met al niet positief.

M.G. Vorstenbosch

Prima service, duidelijke communicatie. Goede klantenservice wat deze dagen bijna een unicum is !

Snelle levering, goede klantenservice

Kan niets bedenken

Prive

Vanaf bestelling tot afmontage voortreffelijke mensen over de vloer bij het inmeten tot aan einde bij het monteren.

Vakmanschap vooral van de monteurs.

Alleen maar goed.

Witteveen

Prima!

prijs/kwaliteit verhouding, tijdige communicatie en levering

Voor de douchedeuren mis ik iets meer gedetaileerde informatie op de website over de verschillende knoppen, lekstrips en overige mogelijkheden

Vriendelijk, snelle levering van de douchedeur en goede service en montage.

van Opdorp

Scherpe prijzen, prima service. Duidelijke afspraken

Eigenlijk is alles mogelijk, goede adviseur

nvt