9.8/10
9.8/10

Matanja

Snelle levering, netjes geleverd in een extra feestelijk papiertje ingepakt, en het product is zoals ik verwacht had en van een mooie kwaliteit.

Snelle nette levering

Adrie Rotte

Duidelijk snel en correct

Duidelijk snel en correct

Mario Maandonks

Fijne ervaring! Goed geholpen met het uitzoeken van de juiste maat! Top!

Snelle reacties op vragen.

Sandra

Vroeger aangekomen dan verwacht dus dat is zeker een pluspunt

Altijd mooi verpakt met een persoonlijk briefje dit geeft ergens toch een glimlach door de vriendelijkheid van het Glamrock team

Reactie Glamrockclothing.nl:

Dank je wel!

Cor

Eerste keer

Snel

Koers

Hawaii shirt gekocht welke toevallig in de sale was, snel gepost

Snelle reactie en directe antwoorden

Yvon

Zeer goede service

aandacht besteed aan de bestelling

Catelijne Wegman

Ik was op zoek naar een zeiltje voor over mijn buitentafel. Wist eigenlijk wel al welke ik wilde hebben en via Google kwam ik bij Glamrockclothing.nl Zij boden de beste prijs en de juiste lengte. De... Ik was op zoek naar een zeiltje voor over mijn buitentafel. Wist eigenlijk wel al welke ik wilde hebben en via Google kwam ik bij Glamrockclothing.nl Zij boden de beste prijs en de juiste lengte. De levering liet wat op zich wachten maar dat kwam niet door hen maar door de bezorger.

Ik had een vraagje over de bezorging, die werd heel vlot beantwoord, mét een link van DHL, die ik nog niet van DHL had ontvangen. Goeie service dus!!!

Petra Kermer

Erg tevreden

Erg leuk verpakt en bij vraag via e-mail, erg vriendelijk beantwoord. Dank jullie wel

Mieke

Zeer goed! Ik zat zelf een foutje gemaakt in het adres, en door goede en vlotte communicatie kon dat nog rechtgezet worden. Prachtige jumpsuit die heel mooi past

Communicatie, dienstverlening, foto's, maattabel