Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?
Voldeed je Glamping accommodatie aan je verwachtingen?

Jos

Prima service van Glamping4 all. Over de camping Des Chevrets in Bretagne zijn we wat minder enthousiast. De huurtenten liggen boven op een helling en aan de onderzijde van de helling ligt een weg... Prima service van Glamping4 all. Over de camping Des Chevrets in Bretagne zijn we wat minder enthousiast. De huurtenten liggen boven op een helling en aan de onderzijde van de helling ligt een weg die naar het strand en naar een restaurant voert. Daardoor was het hele dag en ook 's ochtends vroeg nogal lawaaierig. De camping biedt aan de andere kant van het terrein volop ruimte om een rustiger plek te creeren. Dat zou sterk onze voorkeur hebben.

Tent was uitstekend echter vinden we dat er bij zo'n luxe tent ook wel fatsoenlijke stoelen horen. Dat is echt onder de maat. Gelukkig hadden we onze eigen crespo stoelen mee. Anders zit je echt... Tent was uitstekend echter vinden we dat er bij zo'n luxe tent ook wel fatsoenlijke stoelen horen. Dat is echt onder de maat. Gelukkig hadden we onze eigen crespo stoelen mee. Anders zit je echt belabberd.
Ook de inventaris van de tent is niet bijzonder geen glazen om wat uit te drinken alleen wijnglazen dat is wat karig..

Petra

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in Spanje PUnta Mila. De tent was boven verwachting en niks op aan te merken. Erg luxe en mooie en fijne camping.

Jos

We hadden een heerlijke vakantie op een prachtige plek

Myrthe

Ik vond jullie service heel goed. Helaas viek de camping erg tegen en ook de service vsnuit de camping.

Reactie Glamping4all:

Fijn dat onze service goed is bevallen. We hadden tijdens de vakantie voor jullie kunnen bemiddelen, het is jammer dat er toen geen contact is geweest. We nemen nog even contact met jullie op.

Tjitse & Hanna

We hebben al 2 vakanties geboekt bij glamping4all, ze zijn altijd enorm behulpzaam, klantvriendelijk en denken met je mee.
Erg fijne organisatie om je vakantie bij te boeken!

Reactie Glamping4all:

Bedankt voor de positieve feedback, leuk om te horen! Tot volgend jaar :-)

Het contact met Glamping4all verliep in het voortraject prima. We hadden echter gevraagd om een schaduwrijke plek, dat is dus niet gelukt. Ik kreeg op de camping zelf sterk de indruk dat de Franse... Het contact met Glamping4all verliep in het voortraject prima. We hadden echter gevraagd om een schaduwrijke plek, dat is dus niet gelukt. Ik kreeg op de camping zelf sterk de indruk dat de Franse gasten meer (eerste) keus hadden dan de NL-se gasten.

Reactie Glamping4all:

Dank voor de feedback. Jammer dat de schaduwrijke plaats niet gelukt is. We geven daarom vooraf aan dat het een preferentie betreft en we dit nooit kunnen garanderen.

Goede tent. Locatie goed. Twijfels over 5 sterren camping.

Goed! Snelle reacties bij vragen.

Laurens Meijering en Monique Gebben

Voor het eerst geboekt en goed bevallen. Overwegen zeker om dit volgend jaar weer te doen.