Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?

Van T

Voldeed aan de meeste verwachtingen maar dat je ook voor WiFi extra moet betalen? Nergens een haakje waar je je handdoek aan op kan hangen en je wc rol ligt gewoon op de grond en de hoofd douche... Voldeed aan de meeste verwachtingen maar dat je ook voor WiFi extra moet betalen? Nergens een haakje waar je je handdoek aan op kan hangen en je wc rol ligt gewoon op de grond en de hoofd douche was stuk en kon ook niet gemaakt worden , en geen kacheltje voor de hele koude nachten.

Reactie Glamping4all:

Dank voor de reactie, fijn dat de meeste verwachtingen zijn uitgekomen. We nemen contact op met de camping, voor wat betreft de douche, de haakjes en WC rolhouder. Dit kan inderdaad anders. Ook is... Dank voor de reactie, fijn dat de meeste verwachtingen zijn uitgekomen. We nemen contact op met de camping, voor wat betreft de douche, de haakjes en WC rolhouder. Dit kan inderdaad anders. Ook is een kacheltje makkelijk op te lossen. Jammer dat we het niet tijdens verblijf hebben vernomen. De betaalde WiFi was vooraf bekend en staat op onze website aangegeven.

JWK Klopenburg

De grootte van het 'woongedeelte' viel tegen. Van ons zouden de buitenstoelen (op veranda) wat comfortabeler mogen, bijv. met enkele relaxstoelen (hiermee bedoelen wij niet de ligstoelen).

Chris

Heerlijke locatie.Rustig gelegen en heel vriendelijk personeel

Louise Buiten

Luxe kamperen, snelle reacties, vriendelijke medewerkers

Tessa

Heerlijke vakantie gehad! Tent was prachtig en de camping en omgeving was top.

Paulssen

Op een glamping verwachten we ook een goed restaurant, door personeelsgebrek was er te weinig ruimte om een tafel te reserveren!

Reactie Glamping4all:

We hebben dit opgenomen met de camping. Ze gaan het restaurant volgend seizoen anders organiseren zodat er genoeg personeel is om te kunnen reserveren. Dank voor de feedback!

Stefanie

Mooie degelijke en ruime safaritent voorzien van de veel gemakken. Fijn om eigen sanitair te hebben, degelijke en comfortabele meubels, lekker op neer de bomen op leuke camping. Airconditioning en... Mooie degelijke en ruime safaritent voorzien van de veel gemakken. Fijn om eigen sanitair te hebben, degelijke en comfortabele meubels, lekker op neer de bomen op leuke camping. Airconditioning en dichte vloer (op veranda is die nog een beetje open) nemen het echte kampeergevoel wel iets weg maar waarschijnlijk wel lekker in de hitte in hoogseizoen. Buitenruimte mooi ruim maar op het gras beperkt. Veren in de bedden waren erg goed voelbaar, daar waren we niet zo blij mee. Voldoende servies maar een (sla)kom oid en een aardappelschilmesje hebben we gemist (er lag een broodmes en een groot snijmes wat heel erg bot was). Verder alles naar wens.

Henk van de Belt

Fantastische Glamping locatie en zoals altijd is Toscane geweldig.

A. Kerklaan

Goed ingerichte tent. Schoon en ruim. Goed voorziene camping. Aanrader.

Merel

Mooie tent voorzien van hele fijne douche en prima bedden en keuken. Hygiëne liet wat te wensen over (heel veel stof onder bedden, vetaanslag bovenste planken in de keuken door gebrek aan afzuiging,... Mooie tent voorzien van hele fijne douche en prima bedden en keuken. Hygiëne liet wat te wensen over (heel veel stof onder bedden, vetaanslag bovenste planken in de keuken door gebrek aan afzuiging, ..). Prachtig meer en omgeving! Beetje stilletjes in het naseizoen.