Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?
Voldeed je Glamping accommodatie aan je verwachtingen?

Lotte

Prima, heldere informatie en voldeed aan verwachtingen

Marcha

Prachtige tenten en snelle communicatie

Christa Vogelaar

Alvorens het boeken fijn contact gehad met Monique. De vragen die we hadden heeft zij snel en zorgvuldig beantwoord.

Leon

In een woord fantastisch

H . Klomp

Prima plek, goeie tent.

Camping

Prima vakantie! Mooie camping, mooie omgeving

Jolanda Maat- van Dam

Superfijne vakantie in Capalbio gehad in juli.
De 5 persoons safaritent stond bovenop een duin waardoor we een mooi uitzicht hadden.
Heerlijk strand met privé strandbedden.
Kortom een...
Superfijne vakantie in Capalbio gehad in juli.
Heerlijk strand met privé strandbedden.
Kortom een aanrader want ook de omgeving is prachtig!

Heerlijke vakantie gehad met ons gezinnetje. Lekker veel ruimte in de tent! En alle faciliteiten aanwezig.

Anne

De tent was prima maar hij was niet schoon, dit is opgelost doordat we zelf geen schoonmaak geld hoefden te betalen. Verder waren de faciliteiten op de camping wel beperkt geen mogelijkheden om een... De tent was prima maar hij was niet schoon, dit is opgelost doordat we zelf geen schoonmaak geld hoefden te betalen. Verder waren de faciliteiten op de camping wel beperkt geen mogelijkheden om een ijsje te kopen bij het zwembad en voor de trampoline moesten we een sleutel vragen en hij sloot om 1900 Veels te vroeg. Gelukkig mooi weer en gezellige buren en een prachtige omgeving.
Dus glamping zeker maar wel een andere camping denk ik.

Mooie camping, hele goede en luxe tent, erg nette badkamer, ruime plaats met schitterend uitzicht