Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?
Voldeed je Glamping accommodatie aan je verwachtingen?

Cees Willemsen

Heerlijk weggeweest ondanks Covid-19, van alle gemakken voorzien en lekker lui geweest!

Oudhof

Zwembad was dicht waardoor er weinig was te doen op de camping. Ook waren er heel weinig andere gasten waardoor het verblijf erg saai was. Op de camping was eigenlijk niets te doen.

Reactie Glamping4all:

Dank voor de feedback. Het is natuurlijk jammer dat er weinig andere gasten waren en dat de vakantie is tegen gevallen, iedereen had dit liever anders gezien. Op onze website geven we aan dat het... Dank voor de feedback. Het is natuurlijk jammer dat er weinig andere gasten waren en dat de vakantie is tegen gevallen, iedereen had dit liever anders gezien. Op onze website geven we aan dat het klein is met weinig activiteiten. We mailden dat het zwembad (agv covid) dicht zou zijn. U mocht annuleren maar deed dat niet.

Saskia

Fijn bedrijf!! Medewerkers doen erg hun best en denken goed mee!!

van den Berg

Duidelijke site, heldere communicatie ook met betrekking tot de boeking i.v.m. covid-19.

Familie van Rest

Mooie, ruime, luxe en schone tent. Veel opbergruimte. Het enige dat ik heb gemist is een klein vriezertje in de koelkast. Nu konden we geen ijsjes kopen of koelelementen koud houden.

Bulens-Vanzieleghem

De tent is gelegen op een mooie locatie (camping gajole, Italië) maar niet ideaal. De zon zat al heel vroeg pal op het terras waardoor het soms bijna onmogelijk was om er te ontbijten (te warm!) en... De tent is gelegen op een mooie locatie (camping gajole, Italië) maar niet ideaal. De zon zat al heel vroeg pal op het terras waardoor het soms bijna onmogelijk was om er te ontbijten (te warm!) en de avondzon hadden we helemaal niet want die zat achter de tent. Het stikt er van de insecten dus het muskietennet in de tent is ideaal maar 's avonds buiten zitten aan de tent was een uitdaging. Het graspleintje aan het meer is heel rustig maar niet zo aangenaam vertoeven omwille van de vele insecten en ganzen die heel veel poep achterlaten.

Thijs van der Laan

Uitrusting tent is matig: weinig snijmessen, geen wijnglazen, geen theekoppen, geen theepot, één bakpan. Licht buiten veel te fel. Geen kussens buiten. Geen standaard voor parasol.
Plek zijn...
Plek zijn klein en staan boven op elkaar.
Wij hadden tweepersoons dekbed, terwijl in beschrijving éénpersoons stond, dus verkeerd laken meegenomen.
Camping behoorlijk luidruchtig en druk tot 23.00 uur.

Reactie Glamping4all:

Wat jammer om te horen dat eea is tegen gevallen. Wanneer we dit meteen hadden gehoord, had in elk geval het inventaris probleem snel verholpen kunnen worden. Het is wel waar dat grotere campings... Wat jammer om te horen dat eea is tegen gevallen. Wanneer we dit meteen hadden gehoord, had in elk geval het inventaris probleem snel verholpen kunnen worden. Het is wel waar dat grotere campings vaak wat later rustig worden in de avond, sommige mensen vinden dit fijn. We helpen u graag met zoeken naar een andere leuke bestemming voor de toekomst, die beter aansluit bij de wensen.

Marloes Tienhvoen

Prima!

Joost

Ik vond het een gemakkelijke boeking met genoeg en duidelijke communicatie in corona tijden. Vlotte afhandeling en geen verrassingen ter plekke.

Ondanks dat het in de mail stond dat we...

Ondanks dat het in de mail stond dat we wekelijks verse lakens kregen was dat niet het geval, maar das niet zo heel erg. Verder was het een rustige camping die in het weekend door de italianen wel drukker was. zwembad in het weekend was moeilijk wegens beperkte beschikbaarheid stoelen en dat terwijl de camping niet vol zat. Vraag me af wat het zou geven als het nog drukker was. 's morgens spurten om een ligzetel te hebben is niet zo leuk :-)

Maar het was een hele leuke vakantie!

Sander

Goed georganiseerd met de juiste communicatie