Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?

Jor

Fijne communicatie

B lafertin

Mooie tent alleen enorm veel lawaai. Er was heel de tijd een vervelende gezoem. Leek net of er een oude koelkast naast mijn bed stond. Heb daardoor erg slecht geslapen. Er waren te veel muggen maar... Mooie tent alleen enorm veel lawaai. Er was heel de tijd een vervelende gezoem. Leek net of er een oude koelkast naast mijn bed stond. Heb daardoor erg slecht geslapen. Er waren te veel muggen maar wij ouders sliepen onder een klamboe wat erg fijn was. Alleen de kinderen hadden geen klamboe en werden dus lek geprikt. Bij de receptie hadden ze er geen boodschap aan dus zelf een klamboe gekocht. Op de camping was tot half 12 erg harde muziek. Geen rustige camping overigens kwamen ze om 8 uur in de ochtend al met een machine de stoep vegen😬. Niet uitgeslapen. Maar na een melding daarvan kwam ie om 10 uur in de avond😂

Reactie Glamping4all:

Hee, wat vreemd en jammer dat gezoem, we nemen contact op om hier meer van te horen, dank voor de feedback. Fijn dat jullie zelf nog een klamboe hebben gekocht. Het klopt wel dat Malibu Beach geen... Hee, wat vreemd en jammer dat gezoem, we nemen contact op om hier meer van te horen, dank voor de feedback. Fijn dat jullie zelf nog een klamboe hebben gekocht. Het klopt wel dat Malibu Beach geen rustige camping is, zeker in het hoogseizoen is er veel vertier.

Rick

Prima tent, matras kan beter.

Arie

Prima service, alles verliep soepel. Soms dubbele informatie.

anoniem

Prima. Informatie op de website mag wat uitgebreider, foto's per tent type ipv algemene foto's. Tijdens het verblijf liepen we tegen een paar kleine dingetjes aan (met de camping zelf). Gemaild met... Prima. Informatie op de website mag wat uitgebreider, foto's per tent type ipv algemene foto's. Tijdens het verblijf liepen we tegen een paar kleine dingetjes aan (met de camping zelf). Gemaild met Clamping4all en dat werd meteen opgepakt.

R

Positief, bereikbaar, tijdige communicatie

Angelina

Prima, eigenlijk alleen online, geen persoonlijk contact gehad

Bianka Barcin-Nikoloski

Wij hebben echt last minute(dag van te voren) een vakantie geboekt. Wij zijn super fijn geholpen en zijn dan ook zeer tevreden.

Sanne

We hadden een safaritent die vol in de zon stond, waardoor het ondraaglijk was om buiten te verblijven en het binnen niet echt afkoelde ondanks de airconditioning. Op de vraag aan de camping om een... We hadden een safaritent die vol in de zon stond, waardoor het ondraaglijk was om buiten te verblijven en het binnen niet echt afkoelde ondanks de airconditioning. Op de vraag aan de camping om een parasol of een andere oplossing is helaas geen actie pondernomen

Reactie Glamping4all:

Dank voor de feedback. Jammer dat er geen actie ondernomen is en dat wij het niet wisten tijdens jullie verblijf. Een parasol was inderdaad makkelijk te regelen geweest, het was deze zomer heel erg... Dank voor de feedback. Jammer dat er geen actie ondernomen is en dat wij het niet wisten tijdens jullie verblijf. Een parasol was inderdaad makkelijk te regelen geweest, het was deze zomer heel erg warm!

Mar

Snelle en goede service!