Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?

Marja

Contact via email liep prima

Jansen

Mooie tent, goed verzorgd

Blom

Duidelijke site en mooie camping.

Jos

Geweldig verblijf gehad op Campo dei Fiori.

Marlijn

Gevoel van buitenleven op de camping, maar met alle luxe. Mooie tenten, goede bedden en sanitair, super schoon. Makkelijk te boeken incl gratis kinderbed/stoel en handdoeken bij te bestellen. Airco... Gevoel van buitenleven op de camping, maar met alle luxe. Mooie tenten, goede bedden en sanitair, super schoon. Makkelijk te boeken incl gratis kinderbed/stoel en handdoeken bij te bestellen. Airco in tent wel wat over-de-top, gezien milieu/energie, maar stiekem wel fijn in warm land met klein kind. Zeker goed bevallen!

Monique

Alcantara glamping deed niet aan onze verwachtingen. Het waren maar 6 tenten en er was geen camping, dus niet echt een plek om vriendjes te maken voor de kinderen. Plus aan alle activiteiten mochten... Alcantara glamping deed niet aan onze verwachtingen. Het waren maar 6 tenten en er was geen camping, dus niet echt een plek om vriendjes te maken voor de kinderen. Plus aan alle activiteiten mochten onze kinderen (9 en 11) niet mee doen omdat ze te klein waren en de babyrafting ging dit jaar niet door. Ook een groot gedeelte vh park was wel op de kaart gezet maar niet in gebruik of vervallen. Daarnaast moet je ook nog betalen om naar de rivier te mogen want dat hoort bij de gemeente en niet het park.
De natuur en de omgeving is overigens erg mooi. Maar met jonge kinderen zou ik hier niet langer dan een weekend zitten. En wij zaten een stuk langer.
Ook het spraypark is fun voor kinderen tot ca 7 jaar, daarna heb je het echt wel gezien in 15 minuten.

Reactie Glamping4all:

Jammer dit te horen, dank voor de feedback. We bekijken of we de informatie op onze website aanpassen, zodat duidelijker is wat je kunt verwachtten.

Emmen

De tweede keer dat wij een Safari tent hebben gehuurd en het bevalt ons goed. Je bent van alle gemakken voorzien. Wel miste we deze keer een lekker zitje / normale stoel/tafel voor buiten. (Na lange... De tweede keer dat wij een Safari tent hebben gehuurd en het bevalt ons goed. Je bent van alle gemakken voorzien. Wel miste we deze keer een lekker zitje / normale stoel/tafel voor buiten. (Na lange tijd aan de picknick tafel zitten krijg je wel wat last van je rug).

Tevens had de schoonmaak vd tent vanuit de camping beter gemogen voordat wij er introkken ((vee) stof, spinnenwebben, vieze vaat, viezigheid)

André

Duidelijke communicatie en een zeer mooie, komplete tent op een mooie camping met een ruime plaats