Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?

Toy Hertogh

Prima geregeld; prima partner (de camping zelf)

Gert Kooij

Geen loze beloftes in het aanbod, snelle reacties op aanvragen / bevestigingen. Kortom, prima ervaring.

M. Paschedag

Basic maar alles wat je nodig hebt en lekker rustig in de natuur

Marc vd Zalm

Super fijne vakantie bij een prachtige dierentuin

Liesbeth van Vreeswijk

Wij hebben 2 weken een Safari tent geboekt bij Domaine la Sauzette in Zuid-Frankrijk. Wij hebben een super fijne tijd gehad. De plek en de mensen zelf ademen het echte Bourgondische genieten en ook... Wij hebben 2 weken een Safari tent geboekt bij Domaine la Sauzette in Zuid-Frankrijk. Wij hebben een super fijne tijd gehad. De plek en de mensen zelf ademen het echte Bourgondische genieten en ook de omgeving is sprookjesachtig mooi! Alles op en aan de tent zag er keurig verzorgd uit. Het eten en drinken was zeer goed en de warme ontvangst en gastvrijheid van de eigenaren van dit verblijf zijn uitzonderlijk attent en hartelijk!
Het zwembad was ook zalig en tip top in orde.
Kortom wij bevelen deze plek zeer aan en zijn zeer zeker van plan vaker te boeken op deze fantastische plek!

Van dop

Super, maar wat meer informatie over de camping en omgeving zou fijn zijn. Bijv. Een informatieboekje.
De plek en camping is erg mooi!

Alex

Vriendelijke en heldere communicatie. Beloften worden waargemaakt, prima geregeld allemaal 👌

willem prins

Goed en verzorgd

Miek leleu

We hadden een heel leuke tijd, tent was super en een rustige camping

Tine

Prachtige tent op een geweldige locatie. Wij hebben enorm genoten!